![]() |
Welke nieuwe partijen zullen in juni doorbreken?
In 2019 kwam PVDA voor het eerst in het Vlaams parlement en dat lijkt een blijver te zullen worden.
Welke nieuwkomers denkt of hoopt u dat in 2024 het parlement binnenstormen? Dit zijn enkele kanshebbers: - Belgische Unie (unitarisme) - BoerBurgerBelangen (agrarisme) - DierAnimal (dierenrechten) - Volt (Europees federalisme) - Vrijheid (coronascepsis, libertarisme) Ik ga er niet op stemmen maar ik gun BBB en Vrijheid wel 1 of meerdere zetels. Indien er een Vlexit of Nexit partij zou meedoen, stem ik daarop. Indien niet zal het tactisch Vlaams Blok worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aboe Jah Jah zijn Hamaspartij als de bommen in Gaza dan nog vallen.
|
Belgische Unie, dat is de BUB? Die voorspelden hier een 20 jaar geleden een enorme overwinning.
|
Els Ampe gaat ook een partijtje oprichten, ze mikt op 7% van de stemmen :lol:
Citaat:
Echt bescheiden is ze niet... :? |
Citaat:
|
Citaat:
12 kamer 16 vlaams |
Citaat:
Beetje zoals Greta Thurnebrök zei, binnen vijf jaar is al het ijs op aarde gesmolten. Dat zeg ik al dertig jaar, antwoordde Al Gore. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo dat Belgie een mooie toekomst tegemoet gaat. Met nog meer schuld, met nog grotere begrotingstekorten. Kortom, de weg naar het succes. |
Citaat:
:-o :wink: |
Citaat:
Ik niet Zou nochtans leuk zijn want het zijn allemaal rechtse initiatieven en versnippering op rechts zou pas echt positief zijn ! |
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks maandenlange grootspraak heeft LDD zijn heropstart uiteindelijk ook afgeblazen. |
Citaat:
Ik ga er evenmin op stemmen, maar ik gun alle vijf nieuwkomers wel (minstens) 1 zetel. Bestaat het "Vlaams Blok" dan toch nog? :? |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be