![]() |
Ja favoriete complottheorie
de mijne blijft de hilarische birds aren't real parodie
![]() ![]() |
Citaat:
|
De aarde is plat.:roll:
|
Wat meer uitleg is hier toch vereist. Of is het de bedoeling dat wij het maar moeten raden waarover het gaat.
|
Marc Zuckerberg is een reptielwezen van Sirius B vermomd als mens maar hij ontkent dit.
De maan is niet echt. (Een stap verder dan de maanlanding is niet echt.) De Disneyfilm Frozen werd speciaal gemaakt om de geruchten over het ingevroren lichaam van Walt Disney de kop in te drukken. De zoekresultaten wanneer men frozen en Walt Disney ingeeft gaan door de film niet meer over het mogelijk ingevroren lichaam van de man. |
Citaat:
|
De beste vind ik toch die geheime Nazi basis op de zuidpool ...
|
Citaat:
Dat is toch de reden waarom Argentinië constant blut lijkt, de Argentijnse overheid stuurt toch alle goeie middelen naar daar om de eeuwig levende Hitler in luxe te laten leven in zijn mini 1000 jarig rijkje.... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet het niet hoor, maar doe mij maar de koebeesten. |
Volgens De Morgen is het aannemelijk dat de Russen achter al de moslims zitten die tilt sloegen in Duitsland voor de verkiezingen ...
![]() Die laten zich na te zijn begonnen met stickertjes plakken voor twintig euro levenslang opsluiten of neerschieten voor een paar duizend euro waarschijnlijk ... :lol: |
The Matrix
|
Trump heeft een plan
|
Citaat:
|
Zolang het covid subforum blijft bestaan is er genoeg leesvoer voor complottheorieën.
Heel af en toe kijk ik er eens in, maar meestal voel ik me dan na een paar posts zo cringe dat ik er weg moet. Vooral de links naar websites waar niemand nog nooit van gehoord heeft doen me vaak met mijn ogen rollen. |
Dat het hagelt als IJsboer huilt.
|
Citaat:
|
Citaat:
En laten ze zelfs bijen los, als die hun tong uitsteken weten ze dat er een plantage is. Oh en die chemtrails dan? Wie zegt dat er een paar ook geen smartdust laten vallen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be