Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ja favoriete complottheorie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271045)

koe de poing 22 december 2023 14:14

Ja favoriete complottheorie

de mijne blijft de hilarische birds aren't real parodie

BigF 22 december 2023 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10288241)

Hoezo, parodie?

NieuwNoors 22 december 2023 15:49

De aarde is plat.:roll:

quercus 22 december 2023 15:50

Wat meer uitleg is hier toch vereist. Of is het de bedoeling dat wij het maar moeten raden waarover het gaat.

Vlad 22 december 2023 21:39

Marc Zuckerberg is een reptielwezen van Sirius B vermomd als mens maar hij ontkent dit.

De maan is niet echt. (Een stap verder dan de maanlanding is niet echt.)

De Disneyfilm Frozen werd speciaal gemaakt om de geruchten over het ingevroren lichaam van Walt Disney de kop in te drukken. De zoekresultaten wanneer men frozen en Walt Disney ingeeft gaan door de film niet meer over het mogelijk ingevroren lichaam van de man.

Herr Flick 22 december 2023 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10288422)
Marc Zuckerberg is een reptielwezen van Sirius B vermomd als mens maar hij ontkent dit.

De Disneyfilm Frozen werd speciaal gemaakt om de geruchten over het ingevroren lichaam van Walt Disney de kop in te drukken. De zoekresultaten wanneer men frozen en Walt Disney ingeeft gaan door de film niet meer over het mogelijk ingevroren lichaam van de man.

Dat is zever he Vlad, iedereen weet dat het Sirius C is. ;-)

Herr Flick 22 december 2023 23:36

De beste vind ik toch die geheime Nazi basis op de zuidpool ...

maddox 23 december 2023 03:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10288460)
De beste vind ik toch die geheime Nazi basis op de zuidpool ...

Is dat een complot theorie?
Dat is toch de reden waarom Argentinië constant blut lijkt, de Argentijnse overheid stuurt toch alle goeie middelen naar daar om de eeuwig levende Hitler in luxe te laten leven in zijn mini 1000 jarig rijkje....

maddox 23 december 2023 03:20

Citaat:

Met recht en reden, de manier waarop het leven van Sirius B georganiseerd is, is niet vergelijkbaar met het aardse, en heeft totaal geen analogie met reptielen.

Citaat:

Natuurlijk is de maan niet echt. Die is een mooie 50 000 jaar geleden vervangen door Dahak. Hier kan je het verslag vinden.
Citaat:

Waarom zou de hofnar van het Nazi-zuidpoolparadijs dood zijn?

maddox 23 december 2023 03:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10288282)
De aarde is plat.:roll:

Bewijs het tegendeel maar eens.

Herr Flick 23 december 2023 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10288553)
Is dat een complot theorie?
Dat is toch de reden waarom Argentinië constant blut lijkt, de Argentijnse overheid stuurt toch alle goeie middelen naar daar om de eeuwig levende Hitler in luxe te laten leven in zijn mini 1000 jarig rijkje....

Ge hebt de keuze om in Argentinie op ne ruime schone hacienda te wonen, meer genoeg koebeesten in de buurt om elke dag steak met steak te eten, en dan ga je toch maar in een grot uitgehouwen in het ijs zitten koukleumen en pinguings fretten, ...

ik weet het niet hoor, maar doe mij maar de koebeesten.

Vlad 11 april 2025 10:45

Volgens De Morgen is het aannemelijk dat de Russen achter al de moslims zitten die tilt sloegen in Duitsland voor de verkiezingen ...

Die laten zich na te zijn begonnen met stickertjes plakken voor twintig euro levenslang opsluiten of neerschieten voor een paar duizend euro waarschijnlijk ... :lol:

CUFI 11 april 2025 11:53

The Matrix

kelt 11 april 2025 17:37

Trump heeft een plan

Zucht 11 april 2025 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 10486598)
Trump heeft een plan

Uitzondering op Chinese invoertarieven voor golfballen.

IJsboer 14 april 2025 11:52

Zolang het covid subforum blijft bestaan is er genoeg leesvoer voor complottheorieën.

Heel af en toe kijk ik er eens in, maar meestal voel ik me dan na een paar posts zo cringe dat ik er weg moet. Vooral de links naar websites waar niemand nog nooit van gehoord heeft doen me vaak met mijn ogen rollen.

Onzijdig 15 april 2025 07:13

Dat het hagelt als IJsboer huilt.

Herr Flick 15 april 2025 07:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig (Bericht 10487320)
Dat het hagelt als IJsboer huilt.

dan wil ik niet weten wat hij doet om het te laten sneeuwen.

CUFI 15 april 2025 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10288241)

]

Tegenwoordig sturen ze een vlieg met camera's binnen.
En laten ze zelfs bijen los, als die hun tong uitsteken weten ze dat er een plantage is.

Oh en die chemtrails dan? Wie zegt dat er een paar ook geen smartdust laten vallen?

Lof der Zotheid 15 april 2025 15:35

Citaat:

Hoe, de maan is niet echt? Als weerwolf (die momenteel op de vlucht is voor Roemeense dorpelingen) zal ik toch weten of de maan echt is, zeker?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be