![]() |
Wat te denken van de recentste oekaze van Bart De Wever?
https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...eren~b7100bc7/
Citaat:
Het is volgens mij het zoveelste excuus om niet te moeten zeggen of hij al dan niet met het VB wil regeren. Wat denkt u? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij wil niet men een bepaalde partij Vlaams regeren, maar als in een andere regering iets gebeurt dat hij niet leuk vindt, dan wil hij dat wel? Zijn politieke moraal hangt dus af van zijn humeur? Wat voor logica is dat? Bovendien heeft hij zelf in een regering gezeten waar een deelstaat ondervertegenwoordigd was. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooruit: wij willen niet met PTB regeren, maar als wij niet mogen meedoen in de Vlaamse regering dan wel. |
Citaat:
De Croo heeft in vanavond in Terzake veel grotere wartaal verkocht. Binnen de maand na de verkiezingen een regering vormen, waar haalt hij het ???:lol::lol: Voor een 7%-er heeft hij behoorlijk wat noten op zijne zang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit was er een politics die niet antwoordde op hypotheses....
|
Citaat:
Mag m niet meespelen met de andere kleuters, dan gaan ze eens klappen met het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat De Wever zegt is: ik wil niet samenwerken met een racistische partij, maar als ik mijn zin niet krijg (over om het even wat) dan ga ik toch samenwerken met die partij. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be