![]() |
Horveel waarnemingen heb jij op waarnemlingen.be
Dankzij de app obsidentify kan zelfs de grootste stadsmus nu plantjes en dieren herkennen
oh kijk, een ... appt... een koolmees 8O hoeveel waarnemingen hebben jullie ? |
Ik weet niet horveel waarnemlingen ik heb op waarnemlingen.be omdat ik die app niet gebruik dus ik kan ook niet zeggen horveel waarnemlingen ik heb.
|
ik weet niet eens wat waarnemlingen zijn!
|
Citaat:
|
Ik heb de Prins wel al eens in het wild gespot, net als zijn broer. Die heeft weliswaar andere schutkleuren en andere lokroep.
|
Tsja...ik wilde wel eens een koppel Nijlganzen aangeven daar..
Maar toen besefte ik dat de Nijl niet in Vlaanderen ligt ,ze bijgevolg hier illegaal moeten zijn,en bovendien dat het niet eens ganzen zijn maar eenden.... Toen dacht ik,ach,laat maar....... |
Citaat:
Het nestkastje is al bezocht maar nog niet permanent in gebruik denk ik. |
Ik had daarstraks bijna een aanrijding met een reiger. Het beestje was net opgestegen maar kreeg niet zo vlot hoogte. Gelukkig maakte hijzelf een scherpe bocht, want de weg liet mijzelf dat niet toe. En voor remmen was het te laat.
Van zo dichtbij en zo plots, leek dat gevogelte wel indrukwekkend groot. Mijn heksie perfeksie vroeg in een kwartje stemming paniek: "Wa wasda?". Ik heb geantwoord: een ooievaar, maar gelukkig had hij geen baby bij. |
Citaat:
Wij willen details 8-) |
Citaat:
|
Wie is naar de blauwe rotslijster gaan kijken?
https://www.demorgen.be/nieuws/na-14...tten~bba3591e/ |
Citaat:
Die gaat daar een gans themapark rond laten bouwen... Eindelijk weer eens iets nieuws in Durbuy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al die "waarnemers-vogelaars" rijden urenlang naar daar om te gaan kijken naar iemands ontsnapte huisvogel..
:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be