![]() |
Burgemeester krijgt kritiek omdat hij Samson verkoos boven de watersnood Affligem
Burgemeester Walter De Donder krijgt kritiek voor optreden in ‘Samson & Marie’-kerstshow tijdens watersnood in zijn gemeente: “Mentaal ben ik in Affligem”
Enerzijds kan ik begrijpen dat ie een overeenkomst moet nakomen, anderzijds zijn er ook omstandigheden waarom je een afspraak niet nakomt. Hier had hij bij de bevolking moeten blijven. Burgemeester Walter De Donder van Affligem (CD&V) krijgt kritiek omdat hij tijdens de watersnood optrad als ‘meneer de burgemeester’ in de kerstshow van ‘Samson & Marie’, en niet in zijn gemeente is. Dat meldt VRT NWS. “Fysiek ben ik in Antwerpen, maar mentaal ben ik in Affligem”, aldus De Donder. jvh Hoe doe je dat? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240104_92153923 |
Citaat:
|
Citaat:
|
En wat moest hij daar doen in Affligem? Kijken hoe het water stroomt of met een emmertje wat water naar de zee dragen? Onze burgemeester was "druk" in de weer. Veel fotos zien passeren op zijn facebookpagina en een gratuite bedanking van de hulpdiensten, maar tis niet dat hij zelf veel aan het uitsteken was hé. Vooral veel in de weg lopen heb ik de indruk.
|
Citaat:
En hebben ze daar toch echt iemand nodig om in de weg te lopen kunnen ze in hoge nood Flipke ook nog altijd bellen. |
Citaat:
Al 14 jaar GEEN ZAK gedaan om de Dender te bedwingen. |
Citaat:
:rofl: On topic: een rationele handelende burgemeester moet rekening houden met zijn emotionele denkende bevolking om herverkozen te raken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij is een paar uur weg uit de gemeente. Wat erg!
Ted Cruz ging op vakantie in Cancun terwijl ze in Texas bevroren en zonder stroom zaten. |
't Is nen tsjeef hé.
|
En bij Samson was zijn excuus 'vliegtuigjes kleven'. Het is me wat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be