![]() |
Stem-intenties p.be JANUARI 2024
Eenvoudige vraag:
Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? (follow-up na https://forum.politics.be/showthread.php?t=269247 en https://forum.politics.be/showthread.php?t=270167), eens zien of er trendwijzigingen zijn. Indien nog niet zeker, kies de partij waar je het meeste naar neigt momenteel. |
Lol. Eerst gestemd en dan gaan kijken wat ik de vorige keren heb gestemd. Ik ben blijkbaar rechtlijniger dan ik dacht.
|
Citaat:
Mijn inziens de juiste manier. |
Ik stem nooit op partijen, enkel op mensen. Ik zal dus nooit een kopstem uitbrengen, altijd een naamstem. Het zal wel ofwel N-VA zijn, ofwel VB, en dat kan verschillen bij Fed.parlement, Vlaams Parlement en Gemeenteraad.
|
Voor de FEDERALE lijsten ben ik steeds serieuzer naar Blanko aan het kijken...
1 punt.....focus... Want al die "meerpuntenprogrammas" ben ik zo moe omdat het altijd tot een soort "braaksel" kapotgecompromitteerd wordt......en na ongeveer zes maanden "regeren" straal vergeten wegens "omstandigheden"... |
Weinig keuze mijns inziens. Ik stem niet op fascistische partijen die regeerden/terroriseerden tijdens snotvalling 19, noch op communisten. Het gevolg laat zich raden alhoewel ik de partij waarop ik deze keer zal stemmen economisch véél en véél te links vind.
|
Vlaams Belang! Geen twijfel mogelijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gooi gerust uw stem weg. En dan maar klagen dat er niets verandert. |
Citaat:
|
Citaat:
Het federale werk wordt zoals gewoonlijk toch een puinhoop dus veel eer zal daar zeker niet te halen vallen. Bij twijfel mag je gerust de resultaten van Vivaldi eens herbekijken. |
Citaat:
Straks is zijn communisten kapitalisten. Woorden hebben geen betekenis meer |
Citaat:
Je zegt wat men denkt dat je zegt. |
Citaat:
|
Citaat:
1 of 2 ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb op de liberalen gestemd...
Nu kan het nog.. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be