![]() |
Stoute jongen
Flinke jongen is weer stout geweest
welke tiktokvriendelijke straf kunnen we hem opleggen ? Hem verplichten een jaar lang elke dag een filmpje van een uur waarin hij met de tandenborstel vuile W-potten kuist lijkt me niet ongepast. Dat zal zijn volgers wel wegjagen. |
Vooraan op de trein binden , en laat die daar een week zitten .... :-D
En wanneer de trein telkens aan een station stopt , dan mogen mensen rotte eieren gooien naar die kerel , gegarandeerd dat die begint te janken !! :-D |
Citaat:
|
:mrgreen: :thumbsup:
|
Citaat:
in de winter vriezen uw kloten eraf, en in de zomer hebt ge constant vliegskes in uw ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitspraak: n ? : e als in tafel, de [klemtoon begint hier] x : x als in chaos, lachen, kuch er : ìr als in eerst ? : e als in tafel, de (n) : zwakke n :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ge't zegt , inderdaad .... m'n kloten zouden er af vriezen !! :?
|
Citaat:
Tegen dat m op zijn bestemming aankomt kunt ge zijn pietje gaan zoeken met een vergrootglas. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ondertussen ,dat testosteronneke van dat Teletubbie kanaalke daar... Some Mothers do "Ave Em" :-o |
Citaat:
|
Je ziet dat vaker en vaker bij dat soort jonge 'influencers'.
Populariteit verwarren met immuniteit. Het is immers niet de eerste keer dat-ie tegen de lamp loopt. Voorwaardelijke straffen zijn volgens mij in deze verleden tijd. En als men het bij BV's, voetballers, wielrenners, politici,... het altijd heeft over de 'voorbeeldfunctie' zou ik bij deze gast de straf ook mee laten bepalen door de voorbeeldfunctie die hij wel degelijk heeft en bovendien zelf gezocht heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
En zo geraakten we ook in Mortsel en Berchem. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be