![]() |
Welke horloge heb jij ?
ik een goedkoop dingske. Het geeft de tijd en de datum weer en moet niet elke dag opgeladen worden. Ideaal 8-)
![]() stoefen met dure horloges is voor mensen met een klein piemeltje 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Een smartwatch van Wish :-P
Met stappenteller/km-teller, calorieverbruik, hartslag, bloeddruk, O2 niveau.... En dat ding werkt, vrij nauwkeurig, al een paar jaar, dik tevreden van. :-P |
Van toen ik het nog cool vond om Russisch spul te kopen:
![]() |
Een flikflak. Da's heel praktisch voor wanneer ik bij volle maan transformeer, dan scheurt dat geen duur materiaal.
|
Ik heb me enkele weken geleden onderstaande Hamilton Jazzmaster Quartz aangeschaft. Gewoon als dagdagelijks horloge.
Voorlopig zeer tevreden van. Horloge zit goed, is niet te groot (was een zeer belangrijk punt voor me) met 38mm diameter en 8mm dikte en voor een redelijke prijs (einde reeks dus -30%) en voor mij één van de mooiste horloges binnen mijn budget. Maar da's puur persoonlijk natuurlijk. ![]() |
Een polshorloge is voor mannen die hun ballen laten afvriezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag al jaren Het polshorloge van mijn vader zaliger. De chroomlaag is bijna volledig afgesleten, af en toe een nieuw leren bandje en batterijtje.. Het loopt perfect.
Pure nostalgie |
Citaat:
ik heb ook zo'n ding liggen maar draag het nooit omdat het nut me ontgaat |
Citaat:
Als we gaan wandelen bv vind ik dat leuk om te zien hoeveel km we gedaan hebben. |
Samsung watch. Gebruik ik ook mee te gaan lopen.
|
Citaat:
Maar ze weten tenminste hoe laat hun ballen eraf gevroren zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Toch zeker als het over uw ballen gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be