![]() |
zijn jouw ballen er aan het afvriezen ?
1 Bijlage(n)
Koning winter is in het land dus we moeten het weten
|
Neen:
1 Bijlage(n)
Andaman sea - E & O hotel - Penang.
|
Komaan gasten, -5°C deze morgen, t-shirt weer.
|
Ik had alleen koude tenen vanochtend, na 40 minuutjes fietsen.
Zoals Skobolev schrijft, voor de ouwe Belgen, T-shirt weer. Maar met een hoop geitenwollensokwokehalakoshereveganGLBTQ'ersq die hun bakfiets alleen buitenhalen bij het perfecte weer.... Of bontkraaghyeanes (zelfs in hoogzomer onafscheidelijk met hun gewatteerde bontkraag-milletclonejas) die of met patserbakken de stoere uithangen of openbaar vervoer bovenop onbruikbaar nog eens gevaarlijk, of deelstepbarricades opwerpen. Bof, als het weer hier niet bevalt, ik bevel dan een enkeltje evenaar aan. |
Nope, voor het eerst sinds ik hier woon - al meer dan tien jaar - werkt de verwarming zoals het hoort. En ze gaan er eens niet aan werken in de koudste week van het jaar. :cheer:
|
Citaat:
|
Ik had gisterenavond 3 broeken aan als ik buiten ging.
Er was een tijd waar ik bij -12 met natte handschoenen en natte voeten stond te werken. Voor 12 euro per uur... |
Het is in ieder geval lange-onderbroeken weer. Ik heb er van een lichte en een van een iets zwaardere textuur. Tijd om die tweede boven te halen. Vandaag moet ik ook nog wat boodschapjes doen (onder meer kiwi’s kopen). Wachten tot rond één uur, misschien is het dan wat minder beestig koud voor dit oud mannetje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Lekker weertje dit. Tenminste droog... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben blij dat de zon schijn. Ja het is frisjes maar wel heerlijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben als winterliefhebber zo blij dat het eindelijk eens vriest.
De laatste jaren hebben we geen echte winters gehad. Voor mij mag het nog véél kouder worden; -15° zou ik heerlijk vinden! Ik hou van ijskoud weer, van in slaap vallen 's avonds in een ijskoud bed. Hier staat nooit de verwarming aan in de slaapkamer; sterker nog, ons raam staat gewoon open 's nachts. Heeeeeeeeeeeeeerlijk! Ik draag ook nooit winterkleding. Nog nooit mutsen , sjaals, handschoenen aangehad in heel mijn volwassen leven. Ik draag ook nooit een trui want dat heb ik zelfs niet. Ik zit hier nu gewoon in T-shirt met 17°. Heerlijk! Ik ga nu een sigaretje roken op mijn terras, in T-shirt en genieten van de kou. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.decathlon.be/nl/p/voetwa...E&gclsrc=aw.ds |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be