![]() |
Wat koop je voor 1.350.000€ op de dijk in Knokke?
We zullen het binnenkort weten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240109_97334155 Ik ga alvast kijken. En u? :mrgreen: |
Wel ja, daar ben ik nu wel eens benieuwd naar, naar de prijzen op de dijk van Knock.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wil wel eens binnenkijken in Knokke appartementen en de prijs/kwaliteit evalueren. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ,en niet vergeten,regelmatig een halve meter water in de living....dat kuist lekker op.... |
Het blijft me verbazen....neen....ik stel het sterker....het blijft me v e r b i j s t e r e n dat mensen met dergelijke koopkracht zelfs maar overwegen immo in Vlaanderen,of zelfs maar in Belgie,te kopen.....
|
Ik geloof nooit dat ze dat geld kan neerleggen. Gewoon een mediageil wijf dat nog eens aandacht nodig heeft en straks gewoon weer in haar stacaravan op vakantie gaat
|
Met €1 300 000 koop ik mezelf wel een Spits, en bouw ik die om tot varende werkplaats met appartementje. De kanalen en rivieren van Europa zijn dan mijn speeltuin.
|
Citaat:
|
Voor 1.3m zal dat hooguit iets met 1 slaapkamer worden.
En ze heeft drie kinderen! Gaat hem niet worden dus. Misschien iets in Heist? |
Ze zegt dat je met een gezin van 5 twee badkamers nodig hebt, maar dat klopt niet. Ik kom uit een gezin van vijf en wij hadden maar 1 badkamer. Goede afspraken maken en dan lukt dat wel.
|
Citaat:
terwijl de vierde op de WC zit met wat goede wil kan alles. |
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
zeespiegel stijgt, superstormen komen eraan dus niet aan zee kopen ok
verloren geld nu de dijken worden nu zwakker door de rivierviskreeften en dit gaat steeds sneller ok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be