![]() |
Moet Genez aftreden als minister Buitenland?
Gennez maakt het wel erg bont met haar uitspraak over Duitsland
mag zij wel zo'n uitspraken doen in naam van de regering? Dat kan toch niet! N-Vb vraagt haar ontslag Waar gaat het over? Het Duitse ministerie van Buitenlandse Zaken vindt de kritiek van Belgisch minister van Ontwikkelingssamenwerking Caroline Gennez (Vooruit) ’totaal onbegrijpelijk’. Dat zegt een woordvoerder aan Knack. In een interview met Knack uit minister van Ontwikkelingssamenwerking Caroline Gennez (Vooruit) scherpe kritiek op de Duitse regering vanwege haar beleid ten overstaan van de oorlog tussen Israël en Palestina. ‘Het valt moeilijk te vatten dat Duitsland zich zo voor de kar laat spannen van deze Israëlische regering, die een schaamteloos kolonisatiebeleid voert’, klinkt het. ‘Het is een cruciale vraag voor onze Duitse vrienden: gaan jullie echt twee keer aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan? Gaan we blijven toekijken als er een etnische zuivering zou plaatsvinden? Dat was toch “nie wieder“? Ik hoop dus dat de Duitsers diep in het eigen hart willen kijken, zonder last van hun eigen historische trauma’s’, zo gaat Gennez verder. |
correctie: Gennez is Belgisch minister van Ontwikkelingssamenwerking
|
Hoe schoffeer ik het best bevriende landen, moet ze wel gedacht hebben.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/01...e-ambassadeur/ Een herinnering aan een welbekend gezegde is hier op zijn plaats : "Lomp is ook vis, maar de kop deugt niet" De strapatsen van Rousseau zijn nauwelijks uit de headlines verdwenen, of daar komt Gennez al hinnikend aangedraafd. We slaan weer een proper figuur in het buitenland, zonder enige twijfel. |
Citaat:
Ik ga m'n woorden nu eens niet wikken en wegen sè. Wie denkt dat vort mens wel niet dat ze is. In geen honderdduizend jaar heeft die trut het recht mijn burgerschap in diskrediet te brengen door het kidnappen van baby'tjes , het verkrachten en vermoorden van vrouwen, het opblazen van toevallige omstaanders, het willekeurig neermaaien van MENSEN, een "aktie" van een godverdomse terreurgroepering te noemen. Not in my fucking name. |
Ze heeft waarschijnlijk een Arabische dekhengst ontmoet die haar doet hinniken van plezier.
|
Citaat:
Dit is niet accepteerbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aftreden verdorie, dat we er eindelijk eens vanaf zijn.
|
De man van Gennez was organisator van dat antesemitisch pro Palestina feestje in Mechelen. Dus wat dacht je eigenlijk?
|
#nietinmijnnaam
Gennez moet uit ons land verbannen worden, die mag hier geen neus meer binnen steken. |
Citaat:
En als er dan represailles volgen, roepen "genocide". |
Citaat:
|
Ja, de Duitsers mogen gerust wat meer respect krijgen, als blanke west-europeanen hebben ze tenslotte het wereldrecord joden vermoorden op hun naam staan. But it is lonely at the top.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou zeggen, rare logica, maar zelfs daar geraak je niet aan. Bovendien, hoeveel mensen zijn systematisch uitgeroeid door moslim-slavernij? Toevallig een hamas-vlag op uw slaapkamer hangen? |
Citaat:
Allah akhbar!!! |
Citaat:
Gennez heeft immers een ongevenaard talent voor zelfdestructie. Het was genieten van de Afspraak. ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be