Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Geubels gaat in bad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271224)

Zipper 15 januari 2024 00:09

Geubels gaat in bad

Pffft, Slappe kost.

BigF 15 januari 2024 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 10299450)
Pffft, Slappe kost.

Ik mijd die Geubels al jaren.
Helemaal in't begin dat ik 'em leerde kennen ging dat nog maar hoe meer naamsbekendheid hij kreeg (en hoe meer tv programma's hij krijgt) hoe minder goed hij werd.

En nu dan live, op de nationale tv,...
Je weet dat dat een uiterst voorzichtige, slappe bedoeling gaat worden.
De kindjes kijken mee eh?

Zipper 15 januari 2024 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10299472)
Ik mijd die Geubels al jaren.
Helemaal in't begin dat ik 'em leerde kennen ging dat nog maar hoe meer naamsbekendheid hij kreeg (en hoe meer tv programma's hij krijgt) hoe minder goed hij werd.

En nu dan live, op de nationale tv,...
Je weet dat dat een uiterst voorzichtige, slappe bedoeling gaat worden.
De kindjes kijken mee eh?

Ik was nochtans niet op "vettige" humor aan het wachten.
Alleen, telkens ik die zaal hoorde lachen, vroeg ik mij af "waar lachen die in godsnaam mee" ???

Skobelev 15 januari 2024 10:17

Die man zijn manier van praten is al voldoende om daar niet naar te kijken. Kunnen ze nu echt niet beter dan talkshows en meer van die brol geven?

quercus 15 januari 2024 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10299529)
Die man zijn manier van praten is al voldoende om daar niet naar te kijken. Kunnen ze nu echt niet beter dan talkshows en meer van die brol geven?

Inderdaad, ik krijg telkens de indruk dat hij feitelijk meer door zijn neus dan door zijn mond praat. Wat een saai gezemel is dat zeg…

fox 15 januari 2024 14:09

Ooit wel grappig geweest maar ondertussen aan het evolueren richting FC de kampioenenhumor. Daar is blijkbaar een grote markt voor in Vlaanderen.

Herr Flick 15 januari 2024 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10299710)
Ooit wel grappig geweest maar ondertussen aan het evolueren richting FC de kampioenenhumor. Daar is blijkbaar een grote markt voor in Vlaanderen.

Ze kunnen niet allemaal vrienden van de poesie zijn he.

De schoofzak 15 januari 2024 15:50

Ik heb ervan genoten.
Maar ik heb dan ook het talent om zo af en toe eens ongedwongen lui achterover me weg te laten zinken om, Duvel binnen handbereik, met alles te kunnen lachen, liefst met dingen waar anderen zuur over doen.

fox 15 januari 2024 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10299754)
Ik heb ervan genoten.
Maar ik heb dan ook het talent om zo af en toe eens ongedwongen lui achterover me weg te laten zinken om, Duvel binnen handbereik, met alles te kunnen lachen, liefst met dingen waar anderen zuur over doen.

Zoals gezegd, er is een markt voor FC De Kampioenen humor.

dalibor 15 januari 2024 17:11

Ik vond het genietbaar. Ik zie niet meteen gelijkenis met de Kampioenen.

IJsboer 15 januari 2024 19:30

Citaat:

Ik heb ervan genoten.

We zitten hier op politics.be. Het krioelt hier van verzuurde citroensmoelen die nergens om kunnen lachen.

The Paulus Experience 16 januari 2024 00:09

Ik vond het zo spannend dat ik echt spontaan de vaatwasser ben beginnen uitladen,

Herr Flick 16 januari 2024 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 10299935)
Ik vond het zo spannend dat ik echt spontaan de vaatwasser ben beginnen uitladen,

toch niet gesneden aan een mes, of u geergerd aan die gesmolten kaas die niet van dat verket is losgeraakt ?

BigF 16 januari 2024 09:23

Gisteren Geubels nog eens een kans gegeven door wat YT filmpjes van hem op te zoeken.

En toegegeven; soms komt-ie wel aardig uit de hoek maar als je er enkele filmpjes van gezien hebt worden veel grappen wel heel erg 'getelefoneerd'.
Maar soit, daar heeft elke komiek wel eens last van.

Trouwens; tijdens het YT-rondgesnuffel kwam ik weer eens bij Wim Helsen uit.
Kijk, dat is nog eens een ander niveau.
Echt grappig, zo absurd als de neten, chaotisch tot en met maar totaal niet getelefoneerd.

Zijn stukje over de man, de kip en de hoer bv. is werkelijk goud.

fox 16 januari 2024 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 10299810)
Ik vond het genietbaar. Ik zie niet meteen gelijkenis met de Kampioenen.

Dat verbaast me niets. Getelefoneerde en gerecycleerde humor is nochtans ook een handelsmerk van de kampioenen.

Herr Flick 16 januari 2024 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10300019)
Gisteren Geubels nog eens een kans gegeven door wat YT filmpjes van hem op te zoeken.

En toegegeven; soms komt-ie wel aardig uit de hoek maar als je er enkele filmpjes van gezien hebt worden veel grappen wel heel erg 'getelefoneerd'.

Echt grappig, zo absurd als de neten, chaotisch tot en met maar totaal niet getelefoneerd.

Zijn zaalshow waarin hij medewerker is van een begrafenis onderneming, ... dat is ook geniaal

Herr Flick 16 januari 2024 10:00

Geubels heeft zijn momenten waarop hij goe is,

en zijn reeks daar met dingen waarmee je normaal gezien niet moogt, of het lastig is om ermee te lachen vond ik goed gevonden en ook goed gemaakt, dat is niet evident.

maar het is niet de meest diepzinnige humor. Daarvoor moet ge dus bij Wim Helsen zijn (vandaar mij n vrienden van de poesie ) Maar dat is dan ook weer niet voor iedereen.

Laat ons zeggen dat het gemiddelde vtm publiek na 5 minuten al is gaan lopen.

Zipper 16 januari 2024 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10300019)

Akkoord, maar ik had het over zijn show van zondagavond (waar we al weken op voorhand werden voor "warm gemaakt"), en die vond ik "gene vette" (toch voor iemand met al zo'n 15 jaar ervaring)

BigF 16 januari 2024 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10300029)
Dat verbaast me niets. Getelefoneerde en gerecycleerde humor is nochtans ook een handelsmerk van de kampioenen.

Toch zeker in die aflevering over dat misverstand.

quercus 16 januari 2024 12:00

Citaat:

Ik heb ervan genoten.

Ja, goed we hebben het begrepen. Je bent "een speciale".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be