![]() |
Geubels gaat in bad
Pffft, Slappe kost.
|
Citaat:
Helemaal in't begin dat ik 'em leerde kennen ging dat nog maar hoe meer naamsbekendheid hij kreeg (en hoe meer tv programma's hij krijgt) hoe minder goed hij werd. En nu dan live, op de nationale tv,... Je weet dat dat een uiterst voorzichtige, slappe bedoeling gaat worden. De kindjes kijken mee eh? |
Citaat:
Alleen, telkens ik die zaal hoorde lachen, vroeg ik mij af "waar lachen die in godsnaam mee" ??? |
Die man zijn manier van praten is al voldoende om daar niet naar te kijken. Kunnen ze nu echt niet beter dan talkshows en meer van die brol geven?
|
Citaat:
|
Ooit wel grappig geweest maar ondertussen aan het evolueren richting FC de kampioenenhumor. Daar is blijkbaar een grote markt voor in Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Ik heb ervan genoten.
Maar ik heb dan ook het talent om zo af en toe eens ongedwongen lui achterover me weg te laten zinken om, Duvel binnen handbereik, met alles te kunnen lachen, liefst met dingen waar anderen zuur over doen. |
Citaat:
|
Ik vond het genietbaar. Ik zie niet meteen gelijkenis met de Kampioenen.
|
Citaat:
|
Ik vond het zo spannend dat ik echt spontaan de vaatwasser ben beginnen uitladen,
|
Citaat:
|
Gisteren Geubels nog eens een kans gegeven door wat YT filmpjes van hem op te zoeken.
En toegegeven; soms komt-ie wel aardig uit de hoek maar als je er enkele filmpjes van gezien hebt worden veel grappen wel heel erg 'getelefoneerd'. Maar soit, daar heeft elke komiek wel eens last van. Trouwens; tijdens het YT-rondgesnuffel kwam ik weer eens bij Wim Helsen uit. Kijk, dat is nog eens een ander niveau. Echt grappig, zo absurd als de neten, chaotisch tot en met maar totaal niet getelefoneerd. Zijn stukje over de man, de kip en de hoer bv. is werkelijk goud. |
Citaat:
|
Citaat:
Zijn zaalshow waarin hij medewerker is van een begrafenis onderneming, ... dat is ook geniaal |
Geubels heeft zijn momenten waarop hij goe is,
en zijn reeks daar met dingen waarmee je normaal gezien niet moogt, of het lastig is om ermee te lachen vond ik goed gevonden en ook goed gemaakt, dat is niet evident. maar het is niet de meest diepzinnige humor. Daarvoor moet ge dus bij Wim Helsen zijn (vandaar mij n vrienden van de poesie ) Maar dat is dan ook weer niet voor iedereen. Laat ons zeggen dat het gemiddelde vtm publiek na 5 minuten al is gaan lopen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be