![]() |
Op wie lijkt u?
Hebt u ooit al meegemaakt dat men u zegt dat u op een bepaad (liefst bekend) persoon lijkt?
En op wie was dat dan? Ik lijk volgens een vriend van me op de drummer van Meshuggah maar dan met korter haar. Volgens mijn vrouw klopt dat wel een beetje. En ik kan er mee leven. 't Kon erger. Al had ik liever gehad dat iemand me kon zeggen dat mijn drumwerk op het zijne lijkt... Volgens mij vriend zie ik er dus een beetje zo uit: (zonder de oorbellen dan wel) |
Ik lijk eerder op Matt Berninger
![]() |
|
Citaat:
|
Ik lijk fel op de broer van mijn vrouw.
|
|
Ik lijk op een jongere(en evident nog in leven zijnde-),versie van Yevgeni Prigoshin...
Verder wil ik iedereen geruststellen,er zijn verder geen gelijkaardige ambities.. |
Bij mij hangt het af van de stand van de maan. Bij volle maan ben ik een aantrekkelijke, gespierde weerwolf met een gezonde eetlust voor vlees. De rest van de maand, laat maar zitten...
|
![]() |
Citaat:
Vernieuwing is goed. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan hebt u ongetwijfeld een groot succes bij de dames… 8-) |
op mijn broer.
Zover dat ze soms tegen ons moeder zeggen "we hebben ulle Skobe gezien in 't stad, met een ander vrouw" |
Thorgal de Viking. Hieronder een afbeelding die ik al enkele jaren geleden in een gelijkaardige draad postte met een bril erop gefotoshopt. Iemand anders van hier op het forum(ik ben zijn naam kwijt maar uiterst rechts van het politieke spectrum) had mij eens op terzake gezien en vond dat ik dezelfde getormenteerde smoel van Herman Brusselmans had.
|
Citaat:
![]() p.s. Ik lijk op...geen idee van...op mezelf? 8O Wil ik wel op iemand anders lijken of liever van niet wegens te dramarisch voor die andere persoon. :lol: ![]() |
Citaat:
Totaal buiten mijn leeftijdscategorie maar " ne schuune kadei". Absoluut! Indien u echt op deze man lijkt, dan liggen de jonge vrouwen toch voor 't oprapen? Go-go-go Ijsboer! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be