![]() |
Israël bombardeert de kantoren van de Belgische ontwikkelingssamenwerking in Gaza
1 Bijlage(n)
België besliste de humanitaire steun aan de Palestijnen niet stop te zetten. De dag erna legt Israël het gebouw van 6 verdiepingen plat waar de kantoren zich bevinden. Toeval? Uiteraard niet.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/02...a-gebombardee/ Israel bombs Belgium’s offices in Gaza – UK media ignore Bijlage 119142 |
Citaat:
Maar als het zo is, Hamas PR/witwaskantoren mogen plat hoor. |
Citaat:
Voor de rest kunt ge ook gewoon de VRT link open doen vooraleer te insinueren dat het fake news is. Uw steun aan een aanval op ons land is genoteerd. |
Eerst Duitsland, en nu Israël. Caroline maakt zo te zien veel vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als daarbij nog wat makakkenlovers neergemaaid zijn is het toch dat ook weer gewonnen. |
"In de Gazastrook zet Enabel vooral in op kinderen en onderwijs: het onderwijs verbeteren, infrastructuur, zorgen dat er een veilige leeromgeving is voor de kinderen. Samen met de Europese Unie zijn er ook enkele economische initiatieven om mensen aan het werk te helpen en ervoor te zorgen dat ze een inkomen hebben."
|
Citaat:
|
La belziek huurt daar twee verdiepen van dat gebouw, als ik me goed herinner.
Die andere verdiepen, die zullen zeker nooit opvallen voor Hamas, als mogelijk een interessante plaats voor hun eigen militaire veiligheid. |
Citaat:
|
De beslissing tot evacuatie werd in januari genomen volgens het VRT artikel in de link van het openingsbericht.
Israëlische ambassadeur werd op het matje geroepen. Verder durft België niet te gaan. Dat zou wel even anders zijn moest het Rusland geweest zijn. Dan was men er een maand later nog over bezig hier. Nu. Niks. Men wist er waarschijnlijk zelfs weer niets van en prefereert zelfs de boodschapper te viseren dan te denken "Moest deze draad er niet geweest zijn zou ik het niet eens geweten hebben. Het forum dient toch nog voor iets" |
Citaat:
Je hebt gelijk, moest jij er niet zijn dan hadden we niet geweten dat lege gebouwen die België ooit had betaald gebombardeerd zouden zijn. |
Citaat:
Er vielen geen Belgische doden dus geen probleem om die kantoren te bombarderen voor u? U zou de Israëlische ambassadeur niet eens op het matje geroepen hebben? |
Citaat:
Verder lijkt het me 100% logisch dat als IDF ontdekt dat er Hamas operatives in dat gebouw zitten dat ze dat dan met de grond gelijk maken. Je begrijpt toch de finaliteit van de oorlog ? De totale vernietiging van Hamas ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als Hammas terroristen dat gebouw daarna innemen, dan zijn ze uiteraard een doelwit voor de aan gang zijnde exterminatie van Hamas door Israël, gezien de oorlog. En ook daarmee heeft België niks te zien. |
Maar de kans is enorm dat Belziek de huur voor die kantoren nog wel betaalde, en Hamas als huisbaas er de huur van gebruikte om Iran mee te bevredigen voor meer raketten.
|
Citaat:
"We want our money back" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be