![]() |
De atoomcentrale...
Internationaal atoomagentschap onderzoekt situatie kerncentrale Zaporizja
En intussen is volgens enkele artikels Poetin banden aan het smeden met Noord-Korea. Wat zijn Rusland en Noord-Korea samen aan het bekokstoven? Uit de tekst: Citaat:
Dat die nog leeft die Poetin, daar verschiet ik alle dagen van, daar moet meer achter zitten me dunkt. :| p.s. Vrede of oorlog op aarde: wat brengt 2024? Misschien zal het zijn zoals ik in de rubriek 'Algemeen' schreef: "De wereld is op zeep..." Waarom dacht u dat er op huidig ogenblik zoveel landen een ruimteprogramma opgestart hebben op zoek naar één of andere planeet waar er 'rustig' te leven valt????? |
De Russen verliezen punten in de Kursk Oblast.Zelfs een kerncentrale daar komt theoretisch in het bereik van een Oekerinse bezettingsmacht...
De nacht van de 11 op de 12de augustius zijn nu een reeks explosies gehoord aan de Zaporizja Kerncentrale en de Russen deelden mede dat er een drone aanval geweest is.....er wordt vuur gerapporteerd aan een van de koeltorens.... Het is alweer een poging natuurlijk om diplomatieke aandacht af te leiden,de schuld op de Oekrainers te steken,en de ZNPP verder te beschadigen zodat de Oekrainers uiteindelijk een kompleet vernield nucleair complex gaan terugnemen.....met als enige dat nog intact zal zijn de "containment vessels" van de brandstof...........een nutteloze geldverslindende put...... WIE gelooft eigenlijk dat de Ukies een KERNCENTRALE gaan beschieten..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wit-Rusland heeft tanks verzameld aan de grens met Oekr. :evil: |
Citaat:
Lukashenko is imo overigens een vaak onderschatte en interessante figuur. De wit-russische tanks die ik daar gezien heb hadden overigens geen 'cope cages', wat nog een signaal is dat er van een offensief geen sprake is. De dag van vandaag zijn die zaken een must. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be