![]() |
Onmenselijke strafmaat in Madagaskar
Amnesty International wijst met een hele dikke foei-vinger naar de Madagaskarse regering, die recentelijk een maatregel in wetvorm heeft gegoten, waarbij een bepaalde soort van misdadiger serieus bestraft kan worden.
Ik heb zo de indruk dat die organisatie, zoals een goeie NGO betaamt, haar medewerkers wil beschermen. |
Van kinderen blijf je af. Ik zie geen probleem met die nieuwe wet.
|
Citaat:
|
Amnesty doet gewoon wat het moet doen. Consequent opkomen voor internationaal-recht. Dit gaat daar tegen in - dus amnesty komt in verzet.
Aan Madagaskar om te zeggen: beste Amnesty, we erkennen jullie nut in sommige zaken. Maar in deze trekken wij ons niets aan van jullie activisme. |
Citaat:
|
Madagaskar gaat verkrachters van minderjarigen chirurgisch of chemisch castreren.
Ik vind dat helemaal niet vernederend of onnodig wreed. En die chemische castratie is tweemaal niks. Stop je met de pillen te slikken, dan komt alles weer ok. Van de eerste keer chirurgisch dus. (we hebben het wel over verkrachtingen, en niet over een 17 jarige die een 16 jarige met haar toestemming een beurt geeft, of zelfs een 15 jarige die een gewillige 14 jarige vol schiet zoals https://www.hln.be/tv/kimberly-uit-t...eien~ab36e99a/ ) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be