![]() |
dingen die je doet als je vijftig wordt
wij gaan een caravan kopen
ik kan het zelf ook nog niet geloven :silly::silly::silly: |
|
De mogelijke aankoop
Grappig genoeg, de verkoper vond mijn vragen voldoende irritant om me door te verwijzen naar hoofd techniek. 'k Ga eens nadenken over een stekker met 9 draden, waarvan 3 10mm², de andere 6 zijn maar 0.5mm². |
Citaat:
|
Citaat:
Moet tot 150A door . 10.5Kw piek/72V= 145A |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik deed toen ik 50 werd: toegeven dat er al veel dagen waren van niet meer dan één keer per dag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Lem zong in Capricorn: "I always knew, the only way Is never live beyond today They proved me right, they proved me wrong But they could never last this long" https://www.youtube.com/watch?v=2qbuW7vZedc Luister goed naar de bassdrums van Philthy, beste R&R drummer ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GxPAuel4hnk |
Citaat:
Oplossing, de juiste contacten zoeken, en die in een 3D geprinte behuizing monteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeilen
Ik ben er pas mee begonnen toen ik vorig jaar 50 werd |
Citaat:
Dan moet je niet constant uitleggen waarom je (in jou geval) net op je 50ste plots een caravan gekocht hebt. Als je op je 48ste een motorfiets koopt is dat blijkbaar normaal, doe je dat op je 50ste worstel je plots met een midlife-crisis... |
Toen ik 50 ben geworden? Alles in België verkocht en opnieuw begonnen. En dan vooral in Spanje (Andalusië) waar ik nu ook 50% van de tijd woon.
Vanaf toen is het niets moet nog en alles mag. Gewoon nog doen waar je zin in hebt. En vooral definitief het woord empathie uit mijn woordenboek geschrapt. Het interesseert me geen reet meer wat anderen meemaken. Is er voor mij geen voordeel bij dan moet ik het zelfs niet weten of horen. Leedvermaak is een bron van genot geworden. En ja sindsdien leef ik pas echt gelukkig. En moet ik naar niemand meer zien en mij van niemand nog iets aantrekken. Laat de boel maar draaien en vooral laat mij met rust. |
voor mijn 58ste kocht ik een moto
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be