![]() |
Mannen en de clitoris
Veel mannen zouden de clitoris niet weten zijn :roll: Kan ik best geloven maar anderzijds denk ik niet dat er 2 op de 10 vrouwen zijn die weten waar zich het gevoeligste plekje van de penis bevindt zijnde het toompje.....
Aan diegenen die er aan twijfelen vraag het eens aan jullie vriendin of vrouw;-) Ik deed de test al en 90 % had er zelfs nog nooit van gehoord. Zelfs een vriendin verpleegster van mij viel uit de lucht.... Maar ja blijkbaar zijn alleen de mannen onbeholpen sukkels:roll: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240214_94275047 |
die wist ik liggen, nog voor ik de eerste keer gevogeld had :-P
|
De clitoris is een hoax
Dat zou nog eens een complottheorie zijn :-D |
Citaat:
|
Soms weet ik mijn heksie perfeksie niet liggen, en ja, dan weet ik natuurlijk ook niet waar haar clitoris uithangt.
|
![]() |
Citaat:
![]() Good One!!! |
Als je een likje terug krijgt, dan heb je hem gevonden en is het een dankbare.
|
Citaat:
|
Van 'poezen' blijf je best af. (de dieren in dit geval)
En daar is een geldige reden voor en die is de genaamde Toxoplasma gondii Weer iets uit Afrika :roll: De andere 'poezen' die keuze laat ik vrij aan de heren van dienst... |
Citaat:
Wat is het toppunt van dankbaarheid? Van een clitoris een likje terug krijgen. |
Wie noemt zijn/haar/het kat/hond/cavia nu Clitoris?
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=4IXs...YWFtZCBzZXg%3D |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt enorm veel geluld (no pun intended) over de clitoris. Er is genoeg wetenschappelijk leesvoer over.
Als je als man de clit niet weet zijn, dan interesseert het je gewoon niet. En dat "kersenpitje" is idd enkel het "vrouwelijk toompje", de gehele clitoris "vrouwelijke eikel" omringd de vagina en wordt dus gestimuleerd door wrijving van iets met best een cilindervorm zodat elke kant geraakt wordt. Je kan hier ook heel serieus over zijn maar al te vaak wordt zulke discussie nog in het in het belachelijke getrokken door preutsheid. Jammer. |
Ik vroeg altijd hoe ze het graag hadden. Bij de meeste vrouwen was dat met de dildo en de tong samen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be