![]() |
Straten een nieuwe naam geven: Aleksej Navalny Straat, Dreef, Laan
Mocht ik het voor het zeggen hebben, dan zou in elke gemeente waar een Rus woont, een straatnaamverandering doorgevoerd worden.
En wel zeer precies in de straat waar de belangrijkste Rus woont of kantoor heeft. Te beginnen dus met de ambassade en de diverse consulaten. Zeker ook de privé-adressen van de ambassadeur en de hoogste piefen. Nog andere ideeën ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitstekend voorstel; er kunnen volgens mij overigens nog heel wat meer naamsveranderingen worden bedacht.
|
Het idee om hier straten naar Russen te noemen is een beetje gek he.
Nu, ik moet niet zeveren, want niet ver van mij is er de avenue Lenine, het park Karl Marx en zo voort, maar dat komt omdat de gemeente waar ik woon lange tijd in handen was van de Franse communisten... Maar het idee dat men zoekt naar het Vladimir plein waar de Navalny straat op uitkomt, niet ver van de boulevard Zelensky en de Kadirov parking geeft een exotische kant aan een stad, da's waar :-) |
Degenen die een Nawalny straat willen hebben blijkbaar geen enkel idee van waar Nawalny voor stond.
Ze kennen hem als tegenstander van Putin, maar dat is dan ook alles wat ze van hem weten vrees ik. O de domheid :/ |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=hT0tCSaWZ9Q Ik zie ook een Ukrainse vlag in uw avatar. Misschien kan u ook eens kijken naar wat Navalny over Bucha te zeggen had op twitter/X. (Daar heeft hij m.i. mogelijk zelfs nog gelijk ook) maar het zal u niet bevallen vrees ik. Ik kan u enkel maar hetzelfde advies geven als u mij gaf. Geloof niet zo maar wat ze u wijsmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
Bedoel je deze kritiek op de Russische propaganda-machine? |
Citaat:
Draad mag gesloten worden wegens opruiing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nawalny is anti-putin: dat weten de meesten hier wel en daarom vereren ze hem. Dat hij een agent van het westen was is ondertussen ook wel genoegzaam bekend. Maar waar de meesten blijkbaar (bewust) blind voor zijn is dat Nawalny ook een heel erg nationalistische en rechtse rus was. (Dries van Langenhove is er niks tegen). Een straat naar Nawalny vernoemen is gezien ik onder de 'ja' stemmers op de poll hier niet direct namen zie waarvan ik denk dat ze zichzelf als 'ver rechts van het VB' zouden profileren een beetje verwarrend om het zacht uit te drukken. Nu ja het is een beetje van onze gepolariseerde en media tijden I guess. Mensen verdedigen de demente Biden en doen alsof ze hem de beste president ooit vinden omdat ze Trump haten, Het is hetzelfde verhaal hier maar met twee andere namen. |
Edit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld
ja en vuilnisbelten benoemen als vladimir poetin en overige KGB/ Sovjet massamoord bendes
leuker idee is de vieze, stinkende riolen als vrije highways van Ratten, muizen, kakkerlakken, lintwormen ea ongedierte dus ook namen te geven van het hele russische KGB/ sovjet moordclubje, toch hele moordgang daar aan de macht, minstens 10.000 personen in heel rusland steunen poetin met hart en ziel. haha haha hoe kan ik nu op dit idiote idee komen met mijn splinternieuwe, Upgraded goudbruine, AI Surikoelie Intel Apen biochipset, en ja hoor Wieroe heeft deze upgrade van mijn hele PV 3D Space dus uitgevoerd!!! |
Deden de Duitse buren ook: ze markeerden diegenen die ze als FOEI in hun klasseerbak (later uitroeiings... err arbeitskampf) hadden gestempeld met gele vijfpuntige sterren.
Zo zie je: nazi's zijn van alle tijden. En hun collaborateurs ook, hier weer te zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be