![]() |
CIA analist: MI6 heeft Navalny vermoord
Stel jij bent Vladimir Poetin
Je hebt net een interview gegeven dat wereldwijd meer dan een miljard keer bekeken is, Je hebt de propaganda van je tegenstanders vernietigd, Je populariteit is 80% in de peilingen thuis, Je vijanden in Oekraïne staan op instorten, Je proxies financiers verliezen interesse, Uw leger staat op het punt de overwinning in Avdeevka te behalen, Uw vijanden zijn er niet in geslaagd uw economie te ondermijnen, Uw bondgenoten staan pal achter u, BRICS groeit, U staat op het punt herkozen te worden in de komende verkiezing. Dus wat doet u? Je vermoordt een politiek irrelevante, gemarginaliseerde en allang vergeten (door de westerse cliënt-media) door het Westen gefinancierde stroman (waarbij je ervoor zorgt dat je een uniek traceerbaar Russisch gif gebruikt) in een poging om het falende Westen een reden te geven om hun uitgebreide cliënt- propagandamedia te activeren om de aandacht af te leiden van alle bovengenoemde recente successen? Iedereen in het Westen die in deze volslagen krankzinnige fantasie gelooft, moet bedenken hoe wanhopig de westerse machten, die zoveel gaan verliezen in Oekraïne, zijn om Rusland tegen elke prijs schade toe te brengen. Er is een naam hiervoor. Totale wanhoop BRON = = = Ray MacGovern stelt onomwonden dat de Britten een hand hebben in de dood van Navalny. Kijk naar de timing, zegt McGovern. Een dag voor die jaarlijkse conferentie in München, het trekt alle aandacht weg van het Carlson interview, de Britten lopen ver voorop in de hysterische hetze tegen Rusland. Hoe? Volgens McGovern is er via Oekraïne gewerkt. VIDEO = = = En: Citaat:
|
![]() |
De geciteerde CIA analist heeft bijna dertig jaar ervaring met Rusland, én spreekt vloeiend Russisch.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn fakenews classifier geef 103% kans op fake news
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Het heeft geen zin tijd te verspillen met onbekenden die niet in staat zijn tot een rationele discussie. Ik doe dat ook niet meer. Ik geef mensen een paar kansen maar als ik merk dat er absoluut niets zinnigs uitkomt, ie. nul argumenten maar wel hopen gratuite beledigingen -> block. Ik post niet voor hen, ik post voor mensen die bereid zijn een andere mening te horen of een rationele discussie te voeren. |
Citaat:
|
Bild in Duitsland plaats Navalny's dood in het kader van een in onderhandeling zijnde gevangenen ruil met Krasikov, een Russisch agent gevangen in Duitsland. Deep state asset voor deep state asset zou je kunnen concluderen dan.
Anderen leggen de nadruk op de 5 Phizer Covid shots die Navalny kreeg. Blood clot en Phizer in een adem horen vernoemen is niet ongebruikelijk tegenwoordig. En zo zijn er nog meer theorieën. |
Citaat:
|
Citaat:
Nr.10 hier hopeloos zit te kronkelen. Het wordt uiteraard na de dood van Navalny een heel stuk moeilijker om hier op dit forum door dik en dun Kremlin propaganda te toeteren. Nu ga je zelfs krampachtig de Pfizer COVID-vaccins inschakelen om uw gram te halen. Gipsy heeft het u ook reeds aangeraden en dat doe ik op mijn beurt: emigreren naar het Poetin-paradijs wordt u ten stelligste aanbevolen. |
Citaat:
|
Over de toch wel zeer opmerkelijke timing van de dood van / moord op Navalny en de aanwezigheid van de ontroostbare weduwe op die conferentie in München:
(...)BRON |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be