Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   vrouwen hanteren nieuwe datingregel: "Geen seks voor man 2.000 euro aan ons spendeert (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271500)

dewanand 20 februari 2024 15:11

vrouwen hanteren nieuwe datingregel: "Geen seks voor man 2.000 euro aan ons spendeert

onderwerp
Veel vrouwen hanteren nieuwe datingregel: "Geen s*ks voor man 2.000 euro aan ons spendeert!"

analyse

1) Ach 2000 euro betalen eerst voor een afgeleefde, saaie, oude kut?? Hoeren zijn goedkoper en die zijn lekkerder in bed en je kan gelijk neuken he.

2) De vrouwen hebben toch niet veel meer te bieden tegenwoordig ok, als heteroman je moeten uitsloven voor een vieze, uitgeneukte KUTGAT is stom en achterlijk denk ik. Verliefdheid wordt bestrafd en als heteroman zit je dan jarenlang met een trauma en ben je bang voor al die meiden met hele grote agressieve vechtkutjes.

3) Daarom moeten moderne heteromannen toch kiezen voor seksuele verruiming en het proberen met Xmeiden, masturbators, of gewoon Sissy boys nemen, Tboys, Tgirls, Bottom Bare Back Boys neuken, die ook veel liever zijn en veel beter pijpen en gelijk neukklaar zijn, geen geld eisen. Heb hier zelf ervaring mee als openbare bottom THindoemeid ok.

4) Zijn er hier hetero mannen die eerst 2000 euro willen uitgeven om de KUT van een Business PUSSY meid te gaan vingeren, likken en naaien? Dure ZAKENKUT He. Liefde wordt zo onbetaalbaar voor 70 procent van de arme hetero mannen denk ik. Ik zie een trend dat veel hetero mannen het hebben opgegeven en noodgedwongen eenzaam en alleen gaan door het leven.

======================================
https://www.clint.be/seks-relaties/v...-ons-spendeert

Seks & relaties
Veel vrouwen hanteren nieuwe datingregel: "Geen s*ks voor man 2.000 euro aan ons spendeert!"
18/02/2024 14:30
Delen op Facebook Delen op Twitter Delen via Mail Delen via link

Alleenstaand zijn en daten in de jaren 2020 is wild. Niet alleen begon het decennium met lockdownbeperkingen voor 'aspirant-geliefden', maar langs de andere kant betekende ook de groei van verschillende dating-apps dat iedereen kans maakt om 'De Ware' te vinden. Er zijn ook veel nieuwe termen zoals 'phubbing', 'vulturing' en 'dexting' die bepaalde aspecten van de moderne datingcultuur hebben gedefinieerd. Er ontstaat echter een nieuwe datingtechniek die het allemaal naar een ander niveau tilt...

We kennen al de 'drie-dates-regel' die enorm populair is en mensen aanmoedigt niet lichamelijk intiem te zijn met een ander tot ten minste de derde ontmoeting. Men gaat ervan uit dat tegen dan wel duidelijk zou moeten zijn of mensen voor een relatie willen gaan of niet. Nu is er echter ook de '2000 euro-regel'. Oei oei... Onder anderen datingexpert Jana Hocking zegt dat er op dit moment een trend de ronde doet op sociale media die vrouwen aanmoedigt om niet de slaapkamer in te gaan totdat een man een behoorlijk bedrag aan hen heeft besteed.

"Als libido zoveel dates kan doorstaan..."

"De eerste reden waarom deze nieuwe regel een beetje begint te groeien, is dat als een man bereid is genoeg dates te hebben om 2.000 euro uit eigen zak te rechtvaardigen, dan is de kans groot dat de man echt in je geïnteresseerd is," zei Hocking in een artikel op news.com.au. "Ik bedoel, als een libido zoveel dates kan doorstaan, dan is hij een blijvertje."
"2000 euro is veel geld, maar..."

"De tweede reden waarom ik deze regel leuk vind, en ik denk dat dit het belangrijkste is, is dat het doorbrengen van zo veel tijd samen zonder afgeleid te worden door naaktheid ons eigenlijk kan helpen om al die tegenslagen vroeg en gemakkelijk uit de weg te ruimen," ging Hocking verder. Ze gaf wel toe dat ze aanvankelijk niet aan boord was met het concept omdat 2.000 euro veel geld is om aan iemand te besteden. Maar ze begint het te waarderen omdat dat bedrag je zeker genoeg tijd zou geven om uit te werken of deze persoon echt de moeite waard is.

De datingexpert zegt dat de theorie uiteraard niet werkt voor de superrijken omdat zij dat soort geld in een oogwenk kunnen uitgeven. Maar zij denkt dat het het overwegen waard is voor gewone mensen. "Ik liet mijn gedachten afdwalen naar de paar heren met wie ik na drie tot vijf dates in bed ben gedoken en ik dacht: 'als ik volgens die theorie zou leven, had ik waarschijnlijk een paar fouten kunnen voorkomen'," besloot ze.

(Intropic: Freepik)
Populair nieuws

Lesley-Ann Poppe wil haar groene 'bottekes' showen, maar haar twee 'bollekes' gaan met de aandacht lopen
Lesley-Ann Poppe wil haar groene 'bottekes' showen, maar haar twee 'bollekes' gaan met de aandacht lopen

'Cougar' Karen (65) zoekt jonge hengsten: "Als mijn schuur in brand staat, kun je ze niet blussen!"
'Cougar' Karen (65) zoekt jonge hengsten: "Als mijn schuur in brand staat, kun je ze niet blussen!"

"Ik had geen goesting om te vogelen tijdens onze huwelijksnacht. De volgende dag vroeg mijn man de scheiding aan!"
"Ik had geen goesting om te vogelen tijdens onze huwelijksnacht. De volgende dag vroeg mijn man de scheiding aan!"

Duitse godin Fleur Conradi die zichzelf helemaal inzeept, da's pure kunst (foto's)
Duitse godin Fleur Conradi die zichzelf helemaal inzeept, da's pure kunst (foto's)

Netflix maakt fans gek met teaser-beeldmateriaal van seizoen 2 van hitserie The Night Agent
Netflix maakt fans gek met teaser-beeldmateriaal van seizoen 2 van hitserie The Night Agent

Wendy Van Wanten weet van geen ophouden en deelt nu bikinifoto: "Je blijft een s*xy vrouw!"
Wendy Van Wanten weet van geen ophouden en deelt nu bikinifoto: "Je blijft een s*xy vrouw!"

Huh!? Gert Verhulst moet deur inbeuken om schoondochter Sarah te bevrijden: "Er was geen andere optie!"
Huh!? Gert Verhulst moet deur inbeuken om schoondochter Sarah te bevrijden: "Er was geen andere optie!"

Vrouwen beschrijven wat voor hen de 'ideale man' is, en niet alleen uiterlijk blijkt belangrijk
Vrouwen beschrijven wat voor hen de 'ideale man' is, en niet alleen uiterlijk blijkt belangrijk

Voormalige WWE-ster onthult waanzinnig bedrag dat één fan aan haar spendeerde op Alleen voor Fans
Voormalige WWE-ster onthult waanzinnig bedrag dat één fan aan haar spendeerde op Alleen voor Fans

Jessica Naz trekt wat s*xy lingerie aan om haar hond voor te stellen. Welke hond!? (foto's)
Jessica Naz trekt wat s*xy lingerie aan om haar hond voor te stellen. Welke hond!? (foto's)

https://www.clint.be/seks-relaties/v...-ons-spendeert
=========================================

dewanand 20 februari 2024 15:20

Wieroe's Ware Liefde

iedereen heeft latente Biseksuele kanten denk ik van nature. Je moet het wel ontwikkelen en laten groeien en je kan als heteroman heel ver gaan met deze seksuele verruiming ok.

ik ben wel GEEN Blanke man, ben van een ander mensapen RAStype uit oude INdia, Bharat Maata, bruin aapachtig gekleurd en ik verschil heel sterk van een gewone blanke man. RASverschillen zijn toch gigantisch en dit taboe moet doorbroken worden, hoewel het wel waar is dat een lange, superintelligente, sterke en potente, RASzuivere Blank, BBB Arische heteroman een HOGERE Arctische mensaap soort moet zijn, HOGER en verder geevolueerd met lange, blanke LUL he. Blanke mensapen zijn echt HOGER denk ik nu, en ik ken negers en indiase koelie rassen vrij goed dus ik kan het beter vergelijken, en ik geloof niet in racistische vooroordelen, harde feiten ok mbt de honderden soorten PV Rassen en volkeren.

================================
https://www.winq.nl/we-moeten-stoppe...tero-is/275214

“We moeten stoppen met ervan uitgaan dat iedereen hetero is”
Regisseur Andrew Haigh en acteurs Andrew Scott en Jamie Bell over All Of Us Strangers
Beeld: Parisa Taghizadeh
Martijn Tulp
17 feb 2024
Leestijd: 8 min
Del på Facebook Del på e-post Share on Threads
Regisseur Andrew Haigh en acteurs Andrew Scott en Jamie Bell vertellen over de magisch-realistische queer film All Of Us Strangers, filmen in je ouderlijk huis en over wie tegenwoordig welke rollen zou mogen spelen.

e Londense scenarioschrijver Adam woont eenzaam in een flat en flirt af en toe met een buurman. Als hij op een dag zijn oude woonplaats bezoekt, ziet hij zijn vader lopen. Vreemd, want zijn ouders kwamen om in een auto-ongeluk toen Adam 11 was. Als hij z’n vader achtervolgt naar het huis waar Adam opgroeide, treft hij daar allebei z’n ouders in levenden lijve aan. Dat is de opzet van de nieuwe film van Andrew Haigh (Weekend, Looking). Winq sprak met hoofdrolspeler Andrew Scott (Fleabag, Sherlock Holmes), Jamie Bell (Billy Elliot, Fantastic Four) die Adams vader speelt, en regisseur Andrew Haigh.
“ik wilde de relatie tussen queerness en familie in beeld brengen”

De film is gebaseerd op de roman Strangers van Japanse schrijver Taichi Yamada. Was het een bewuste keuze om het horror-element van het origineel eruit te halen en er een queer verhaallijn in te stoppen?

Andrew Haigh: “Het origineel is echt een traditioneel horrorverhaal, en dat trok me gewoon niet zo erg. Maar ik vond het uitgangspunt van de roman erg mooi, dat je je overleden ouders opnieuw ontmoet en dat je leert om te gaan met je verleden. Ik wist dat ik er een queer verhaal van moest maken als ?*k dit project zou gaan maken. Ik wilde juist de relatie tussen queerness en familie in beeld brengen, wat daar de complicaties van zijn, en welk effect dat op je zelfbeeld kan hebben.”

Waarom wilde je er zo graag een queer verhaallijn in hebben?

AH: “Ik vind het belangrijk dat queer verhalen verteld worden. Er zijn dingen die ik in mijn werk wil vertellen over hoe het vóelt om queer te zijn. We hebben veel vooruitgang geboekt door de jaren heen, maar we moeten altijd op onze hoede blijven. Er is altijd wel iemand op zoek naar een vijand. Bij onze gemeenschap komt vaak een bepaalde eenzaamheid kijken. Niet dat je automatisch eenzaam bent omdát je queer bent, als queer persoon heb je toch vaak het gevoel dat je er nét niet helemaal bij hoort. Natuurlijk ontmoeten we elkaar in queer clubs en cafés, maar die hebben ook weer hun eigen facetten die iemand zich eenzaam kunnen laten voelen. Er lopen veel gekwetste mensen rond die rottige dingen hebben meegemaakt, wat weer z’n uitwerking heeft op hun sociale contacten.”
Andrew Scott in All Of Us Strangers
Andrew Scott in All Of Us Strangers
Beeld: Chris Harris

Merk je dat het in het huidige klimaat moeilijker wordt om queer verhalen te vertellen?

AH: “Het is juist makkelijker dan eerst. Toen ik de film Weekend maakte, was die erg moeilijk van de grond te krijgen. De uitdaging is denk ik om een queer verhaal te vertellen op een manier die mainstream aanvoelt.”

Andrew Scott en Jamie, hoe raakten jullie als acteurs bij deze film betrokken?

Andrew Scott: “We waren meteen enthousiast over het script, dat is echt uitzonderlijk goed. Gelukkig is het script tijdens het maken van de film grotendeels intact gebleven. Ik vind het personage van Adam mooi, en herkende me erg in hem. Niet alleen het onderwerp van de film, maar ook de manier waarop het verhaal verteld wordt, het uitgangspunt is gedurfd. Volgens mij kunnen filmliefhebbers dat waarderen: een uniek uitgangspunt en sterke dialogen.”

Jamie Bell: “Ik bewonder het werk van Andrew Haigh al jaren. Ik hoefde het script van tevoren niet eens te lezen, toen ik hoorde dat Andrew Haigh de regisseur was en Andrew Scott de hoofdrolspeler, zei ik meteen ja. Toen ik vervolgens het script las, en zag dat elk personage zo mooi weergegeven werd, terwijl er toch ruimte overbleef om iets van jezelf eraan toe te voegen, was ik helemaal verkocht. Tijdens het maken van de film was dat ook echt zo: Andrew heeft veel van zichzelf in deze film gestopt, maar gaf iedereen ook de ruimte om hun personage ‘eigen’ te maken.”

https://www.winq.nl/we-moeten-stoppe...tero-is/275214
==================================

Herr Flick 21 februari 2024 08:48

kosten baten analyse, ... en dan komt ge uit bij de hoeren zeker ?

Skobelev 21 februari 2024 13:33

'k heb aan die van ons al veeeeeel, veeel meer gespendeerd.

straks, binnen een uur of twee, wellicht nog dikke zotte kosten doen...:?

allé, die zullen ook een beetje voor mij zijn.;-)

Lof der Zotheid 21 februari 2024 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10317693)
'k heb aan die van ons al veeeeeel, veeel meer gespendeerd.

straks, binnen een uur of twee, wellicht nog dikke zotte kosten doen...:?

allé, die zullen ook een beetje voor mij zijn.;-)

Maar die van ulle, daar zijt ge toch langer mee samen dan just een date?

8O

Skobelev 21 februari 2024 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10317696)
Maar die van ulle, daar zijt ge toch langer mee samen dan just een date?

8O

Dat kan je wel stellen..:-P Misschien voelt het nog steeds als een date/nieuw aan? :-P

dewanand 21 februari 2024 13:56

foto's hete hindoe meiden he

maar hoe kan deze dure meid van minimaal 2000 Euro dating kosten, dan een kwaliteits garantie certificaat tonen voor haar hele DURE, loslopende POES, met uiterste houdbaarheids datum he??

Je koopt sowieso een vieze, stinkende, halfdode straatpoes in een mooie, peperdure lingerie pakje denk ik.

HOe lang is een POES nou vers en houdbaar?? Ik kende genoeg meiden met een DODE POES ok, ook onder de 50 jaar.

BigF 21 februari 2024 15:07

Worden er geen Kastaars of Grammy's ofzo uitgereikt in de categorie "Consequent Veel Te Lange Openingsposts"?

Lof der Zotheid 21 februari 2024 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10317701)
Dat kan je wel stellen..:-P Misschien voelt het nog steeds als een date/nieuw aan? :-P

Da's al iets anders. Ja, met de jaren kost dat wel wat bij elkaar.

dewanand 22 februari 2024 20:45

16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10317731)
Worden er geen Kastaars of Grammy's ofzo uitgereikt in de categorie "Consequent Veel Te Lange Openingsposts"?

NOOT tav BigF;10317731

1) Ik ben zelf ziek, schizofreen, patient nu, en ok mijn hele leven is totaal mislukt nu, al 57 jaar, en niets meer om voor te leven. Ja, dus zelfmoord is mislukt altijd, en meiden stellen nu hele hoge eisen dus als kleingeschapen, niet blanke, te korte heterokoelieman weet je dat je heel LAAG en minderwaardig staat in lang, blank Arisch Nederland.

2) Al die vrouwen zoeken feitelijk Superman LULLEN nu en ze willen voor een dubbeltje op de eerste HOEREN rij staan om het meeste geld te verdienen met hun benen wijd, terwijl hun Business KUT dus zeker GEEN EERSTEKLAS voorKUTJE meer is, maar oud, verlept, uitgenaaid en fladderig door al de harde lullen die het hebben doorgeramd op volle kracht.

3) Ja, en daarom geloof ik toch dat de heterofiele mannen het beste zich SEKSUEEL kunnen verruimen he en technisch gezien zijn er nu al vele mogelijkheden daartoe, om dus zo seksueel onafhankelijk te worden van al die dure, uitgerekte, veeleisende Business KUTJES, die er eerst 2000 euro CASH in willen voelen voordat je als arme, behoeftige heterofiele man ermee mag spelen. Ik maakte dit zelf mee ok.

4) Complex thema ok, kutjes veroveren en uitnaaien, om je behoeften te bevredigen, als heterofiele man ben je toch afhankelijk van dat vieze, vochtige, diepe, voorste scheurtje tussen de benen van die Koude, harde, zakelijke meiden.

5) Ik ben nu ongeneeslijk ziek dus ik haal de 60 misschien niet en over vijf jaar ben ik waarschijnlijk niet in leven meer of doodziek, heb geen toekomst meer ok, suicidaal en vol met suicidale problemen nu. Alles is gewoon allang voorbij voor mij in dit leven ok, en hindoeisme biedt mij toch geen hoop meer dus ok ik weet niet hoe het verder moet. Deze reactie zet ik toch in Deel 3, boekserie Toekomst Droomplan Switie Sranang, want ik ben in een lage surikoelie kaste van Suriname geboren en nu ik ziek en een Quaternaire Gammafiel ben, is mijn kaste status dus ONAANRAAKBARE, Paria, Persona NON GRATA.

CUFI 22 februari 2024 20:48

Hahaha banan!
Veel mannen betalen niet eens haar eten meer op de eerste date.
Maar de deur openhouden wordt nog wel gedaan.
Jas aannemen ook.
Handje bij verhoogde drempels ook.

Maar emancipatie is emancipatie, dat is financieel alles fifty fifty.

Universalia 22 februari 2024 22:54

Goeie draad in de zin van, ik zat laatst te twijfelen: zou ik er terug ééntje in huis halen?

Maar als mij dat geld gaat kosten, NO WAY!!!

Daar kan je al met naar de meisjes van plezier gaan met 2000€ ook volgens sommigen???? 8O

Herr Flick 23 februari 2024 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 10317982)
Da's al iets anders. Ja, met de jaren kost dat wel wat bij elkaar.

ge moet een soort abonnementsformule maken he, ;-)

Herr Flick 23 februari 2024 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10318557)
Goeie draad in de zin van, ik zat laatst te twijfelen: zou ik er terug ééntje in huis halen?

Maar als mij dat geld gaat kosten, NO WAY!!!

Daar kan je al met naar de meisjes van plezier gaan met 2000€ ook volgens sommigen???? 8O

ge moet gigolo worden he, dan betalen ze u, draai gewoon de rollen om.

Lof der Zotheid 23 februari 2024 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10318616)
ge moet een soort abonnementsformule maken he, ;-)

Een abonnementsformule zonder korting...:twisted:

CUFI 23 februari 2024 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10318618)

Of gewoon streng selecteren en geen Jezabel wijf nemen.
Vrouwen die geen moederrol invullen na hun 30e zijn eigenlijk al meteen afgekeurde.
Een vrouw moet in de eerste plaats een moeder zijn, geen lustobject van mannen om daar bevestiging te zoeken. Wijst op trauma en toekomstige problemen.

Universalia 23 februari 2024 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10318618)

Gigolo worden, dat is mij niet gegeven. :|

Vette Pois(s)on 23 februari 2024 11:27

wat een goedkope gevallen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be