Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Selder. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271540)

BigF 23 februari 2024 15:20

Selder.

Er is blijkbaar wat commotie ontstaan rond het starten van de 'Kervel'-draad.

Het mag duidelijk zijn dat het nooit mijn bedoeling is geweest om selder te discrimineren.
Mijn gedachten lagen tijdens het starten van de 'kervel'-draad nu eenmaal bij kervel. Meer moet daar niet achter gezocht worden.

Om toch aan de massale vraag te voldoen heb ik beslist dan ook maar een 'selder'-draad te starten.

Deze draad mag echter niet als een schuldbekentenis worden gezien want dat is het zeker niet.

patrickve 23 februari 2024 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10318955)
Deze draad mag echter niet als een schuldbekentenis worden gezien want dat is het zeker niet.

Als gij denkt dat ge daarmee aan de schadevergoeding ten opzichte van de selder zult ontkomen zijt ge wel een beetje naief he.
Daar laat een goeie rechter zich niet aan vangen.

Xenophon 23 februari 2024 15:45

Uw schuldbekentenis komt veel te laat.

BigF 23 februari 2024 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 10318963)
Als gij denkt dat ge daarmee aan de schadevergoeding ten opzichte van de selder zult ontkomen zijt ge wel een beetje naief he.
Daar laat een goeie rechter zich niet aan vangen.

Dan ga ik resoluut voor de werkstraf want ik heb geen YT-kanaal waarop ik nadien kan gaan janken...

En die joint uit 1992 staat ook nog altijd op mijn strafblad dus daar hoeft voorlopig ook niets meer bij.

(Dat tweede klopt trouwens echt. Ik had daar geen flauw idee van tot ik onlangs voor een sollicitatie een uittreksel van het strafregister nodig had... "Invoer van verdovende middelen" heet dan dat. Omdat ik destijds toegaf dat ik die 1,3g cannabis in een Nederlandse coffeeshop was gaan halen. Blijft dus gewoon staan als je er dat zelf nooit af laat halen. Ik had toen gewoon een advocaat moeten pakken maar ja... Nu laat ik het ook maar staan. Nostalgisch tintje in je strafblad, altijd leuk.)

Xenophon 23 februari 2024 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10318981)
Dan ga ik resoluut voor de werkstraf want ik heb geen YT-kanaal waarop ik nadien kan gaan janken...

En die joint uit 1992 staat ook nog altijd op mijn strafblad dus daar hoeft voorlopig ook niets meer bij.

(Dat tweede klopt trouwens echt. Ik had daar geen flauw idee van tot ik onlangs voor een sollicitatie een uittreksel van het strafregister nodig had... "Invoer van verdovende middelen" heet dan dat. Omdat ik destijds toegaf dat ik die 1,3g cannabis in een Nederlandse coffeeshop was gaan halen. Blijft dus gewoon staan als je er dat zelf nooit af laat halen. Ik had toen gewoon een advocaat moeten pakken maar ja... Nu laat ik het ook maar staan. Nostalgisch tintje in je strafblad, altijd leuk.)

Dat is inderdaad internationale drugstrafiek.

BigF 23 februari 2024 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 10318989)
Dat is inderdaad internationale drugstrafiek.

Sinds ik weet dat dat op mijn strafblad staat laat ik me door mijn buren ook steevast met "Pablo" aanspreken.

En als ze dat niet doen zeg ik terloops dat ik weet waar ze wonen (het zijn immers mijn buren) en dat het jammer zou zijn als hun mooie woonst zou afbranden.

Ik word hier tegenwoordig dan ook langs alle kanten gerespecteerd.

(Al een geluk dat mijn strafblad niet vermeld dat het om 1,3g ging. Ik blijf het dan ook gewoon over 'containers' hebben.)

patrickve 23 februari 2024 16:11

Citaat:

Ik denk dat gij een betere advocaat nodig hebt. Jij wil een werkstraf opdat het niet op uw strafblad zou komen, daar waar er toch al zware dingen op uw strafblad staan zoals internationaal drugsbaron en zo.

patrickve 23 februari 2024 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10318999)
Sinds ik weet dat dat op mijn strafblad staat laat ik me door mijn buren ook steevast met "Pablo" aanspreken.

En als ze dat niet doen zeg ik terloops dat ik weet waar ze wonen (het zijn immers mijn buren) en dat het jammer zou zijn als hun mooie woonst zou afbranden.

(Al een geluk dat mijn strafblad niet vermeld dat het om 1,3g ging. Ik blijf het dan ook gewoon over 'containers' hebben.)

Dan zou je toch nog meer indruk kunnen maken mocht je op je strafblad ook nog belaging en afpersing erbij kunnen krijgen nee ? Waarom dat geweigerd en een werkstraf aanvaard ?

Het is duidelijk dat gij het business genie van zekere Youtubers niet hebt...

Xenophon 23 februari 2024 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 10318999)

Je kan altijd zeggen dat het 1.3 gigagram betrof.

Onzijdig 23 februari 2024 16:20

BigF
Hedde gij niet een bekke teveul dolle kervel gete?
Of staat uwe selder in bloei. :-)

reservespeler 23 februari 2024 19:52

Urbanus zijne selder stond in bloei.

Libro 23 februari 2024 20:39

Staat de selder in bloei?

DewareJakob 23 februari 2024 20:41

Citaat:

Binnen kort legaal in Duitsland. Hoe zou dat in soep smaken? Mahlzeit!

Vlad 23 februari 2024 22:52

Van selder staat ge kloek gelijk een paard.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be