![]() |
DUVEL en ransomware...
Duvel says it has "more than enough" beer after ransomware attack
Pure gok maar moeten wij an van de veronderstelling uitgaan dat men bij Duvel geen Microsoft 11 draait want daat zit bij de beveiliging toch een ransomwaresxcanner in. (je moet hem wel aanzetten dacht ik) Je kan daar uw geschiedenis controleren het onderdeel: beschermde mappen is er ook En een appp toestaan via Controlled Folder Access is er ook bij te vinden... Of heeft men daar al wat op gevonden om dit alles te omzeilen???? Schol met iets anders dan maar????? ![]() |
Om slachtoffer te zijn van ransomware, moet er maar 1 idioot in je bedrijf van een verdachte mail een attachment openen of op een link klikken in het bericht.
|
Citaat:
Wel eens meegemaakt, met zo iemand, die mens was er echt van aangedaan en als ge dan zag hoe ze die mail geprept hadden, kon je ervan uitgaan dat hij daar inderdaad ter goeder trouw op had geklikt, gelukkig bleef de schade heel beperkt. |
Citaat:
Bleef beperkt tot z'n laptop. |
Citaat:
|
Is Duvel nu niet een heel rare plek om liever online dan fysiek in te breken?
|
Citaat:
|
Ik vrees toch dat de Duvels die gebrouwen worden na deze flater, misschien anders zullen smaken.
Gelukkig heb ik eergisteren en gisteren een fraaie voorraad kunnen opslaan. Nu nog een extra slot op mijn garagepoort, en ik slaap weer gerust. |
Het zou me persoonlijk wel koud laten als er bij duvel geen druppel meer wordt gebrouwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Chimay, val dieu, Steenbrugge, gordons…. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik ben een kenner. Bier en wijnen. (vb. wijn: ik kan direct het verschil zeggen tussen rood en wit .... - vrij naar Filip Geubels) Ken jij vb. een ander product dan wijn, waar een kenner zoveel details uit kan halen wat betreft origine e.d.m. ? (voor de rest was dat een grapje hé. Ik zit hier in Spanje en Duvel is hier zeldzaam.) |
Citaat:
|
"Ransomware"...
Dat lijkt me een passende naam voor een fel bierke.....en om in de sfeer te brlijven zou het gifgroen van kleur moeten zijn en in beperkte oplage...8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be