![]() |
Peiling 10 maart 2024;Forza Flandria behaalt 49,3% een nieuw record.
"De enquête kadert in een marktstudie van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds. Die zet
N-VA op een comfortabele 22,7 procent... Vlaams Belang, ... 26,6 procent " http://www.gva.be/cnt/dmf20240310_95...oaeHDWkw%3D%3D Dus de Forza Flandria behaalt 22,7 plus 26,6 =49,3% van de stemmen. Een ruime meerderheid in zetels in het Vlaams Parlement. De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan :-) |
|
49 percent en het systeem Dhondt ...
|
Citaat:
.Wat moet dat worden binnen enkele maanden?;-) |
VLD : 7,6% :rofl: :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt me wel voor dat Jan en klein Pierke zo hun eigen peilingen beginnen te doen. Het lijkt wel een nieuwe mode. Straks gaan de poetsvrouwen ook een peiling organiseren. Of de piloten. Of de ijsventers. Erg wetenschappelijk lijkt me dit allemaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
"Standhouden", Göbbels had het niet beter kunnen zeggen. Ze staan op 7,6%, ze komen van 13,13% (laatste Vlaamse verkiezingen). Ze verliezen dus meer dan 42% van hun stemmen, en dat noem jij standhouden? Straks zitten ze onder de kiesdrempel en spreek jij nog van standhouden... Stel je voor dat Het Oosten bankier is en beleggingen verkoopt. Klant belt op. - Hallo, met Het Oosten, waarmee kan ik u van dienst zijn? - Ja, hier met Janssens, ik wou eens weten hoe het staat met mijn beleggingen. - Ahja, ik kijk eventjes, mijnheer. Goh, het is natuurlijk een heel moeilijk beursklimaat, maar ik kan u wel zeggen dat ze stand houden. - Ah, dus mijn €13.000 is nog altijd €13.000 waard? - Euh, niet echt, neen. - Hoe bedoelt u? - Wel, uw €13.000 is er nu nog €7.600 waard. (Klant: woedend): - Hoe kunt u nu zeggen dat ze stand houden als ze meer dan 42% van hun waarde verloren hebben? - Ahwel, ja, in een vorig leven was ik slippendrager van de VLD, ik redeneer nog altijd een beetje in eufemismen... |
Citaat:
Of om het in 't Weveriaans te zeggen: Verba volent, sed scripta manent. Het Knuppeliaanse archief blijft zijn tol eisen. Wie op het internet een tsjeverij achterlaat, krijgt ze vroeg of laat geserveerd, ongeacht zijn partij van het moment. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=213 |
Citaat:
|
Citaat:
Als de Belgicisten een slechte uitslag in een peiling krijgen dan is de peiler onbekwaam.:roll: Maar als er een Belgicistische peiling met 1000 Vlamingen ,maar ook 1000 Walen en 1000 Brusselaars gedaan wordt,dan voldoet die "peiling" aan alle criteria volgens hen.Ook al zijn er dubbel zoveel Vlamingen dan Walen in de realiteit. |
Citaat:
en de Lachaert is al lang heimelijk gevlucht langs de achterdeur. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou daar een goede reden voor zijn? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maak gij maar dat uw partij niet verder holderdebolder de berg afrolt. Me dunkt overigens dat Bartje minder noten op zijn zang krijgt de laatste tijd, minder arrogant is, en dat hij zelfs uit arren moede moet gaan dreigen met een verbond met de fascisten van het Blok. Hij die die oreerde dat nooit te zullen doen. Kan men nog dieper zinken? Neen dat kan men nauwelijks. Bartje is de weg kwijt. Kan ook niet anders: zoveel jaren partijvoorzitter en als resultaat: holderdebolder de berg af (volgens de peilingen)! Een niet al te best palmares als u het me vraagt voor de arrogante voorzitter van de NVA. Dit allemaal natuurlijk voor zover de peilingen kloppen. Maar we kennen de oubollige huidige maar geestelijk nog steed 19de eeuwse Vlaams-nationalisten : onbetrouwbaar tot en met, permanent kazak draaien, en weglopen : dat is hun devies. Wij liberalen, wij blijven bij ons gedacht en we gaan niet lopen. Ook al kost ons dat stemmen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be