Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Volgend jaar 40 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271682)

IJsboer 12 maart 2024 10:14

Volgend jaar 40

Volgend jaar word ik 40. Waar is de tijd naartoe? Ik vond mensen van 40 vroeger oud. Ik vond het lastiger 30 te worden maar 40 is toch ook al wat.

En dan gaan we naar 50 en altijd maar verder richting de kist. Maar zal allicht sneller sterven want ik heb ooit eens een vaccin gehad tegen COVID.

Dadeemelee 12 maart 2024 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 10327664)
Volgend jaar word ik 40. Waar is de tijd naartoe? Ik vond mensen van 40 vroeger oud. Ik vond het lastiger 30 te worden maar 40 is toch ook al wat.

En dan gaan we naar 50 en altijd maar verder richting de kist. Maar zal allicht sneller sterven want ik heb ooit eens een vaccin gehad tegen COVID.

Naar het schijn helpt een injectie van natriumhypochloriet tegen de gevolgen van het vaccin.

Vlad 12 maart 2024 11:22

Citaat:

Volgend jaar 50. Volgens de arbeidswetgeving ben ik dan 'bejaard' las ik laatst. Dat zou er nog zo instaan. Ik ben dan een bejaarde werknemer. :-P

Pol Dolf 12 maart 2024 11:30

en dit jaar 60

Onzijdig 12 maart 2024 11:49

Citaat:

Eindelijk een volwassene, proficiat. Nu komt de ervaringswijsheid... Minder impulsiviteit, twee keer nadenken enz.

Ge zit ongeveer halfweg uw levenscyclus. Geniet er van.

Xenophon 12 maart 2024 12:18

Citaat:

Van 30 was ik drie maand depressief.
40 was niets.
Op 50 denk je, 60 is nog ver weg.
Dit jaar word ik 63, de 70 is nog ver weg. :D

Nog drie jaar en ik mag op pensioen, als ik er geraak.

Skobelev 12 maart 2024 12:23

40 is over the hill.....

Maar over the hill ga je sneller....bergaf wel te verstaan.

NieuwNoors 12 maart 2024 13:23

Prijs je gelukkig met je slechts 39j!
Mijn zoon is ook 39j. Deze zomer wordt hij 40. Ik was wel heel jong toen hij geboren werd. (Veel kans dat wij samen nog in een WZC terechtkomen :-D)
40j is echt nog jong!

Vroeger toen ik een tiener was vond ik mensen van 30-35j al stokoud.
Toen ik 25 was vond ik mensen van 40-45j ook stokoud.
Toen ik 40 was vond ik 60j stokoud....
enz.

Nu vind ik 70+ zelfs niet meer oud.
Ik heb vrienden/ vriendinnen van die leeftijd en die zijn echt nog vitaal en gaan nog naar allerlei evenementen.

Ook nog even dit: je hebt het over dat 50j richting de kist betekent. Huh?
50j Is echt niet oud meer!

quercus 12 maart 2024 14:24

Citaat:

Ik heb ettelijke COVID-vaccins gekregen. Bij leven en welzijn wordt ik binnen een tweetal maanden 87.

Skobelev 12 maart 2024 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10327849)
Ik heb ettelijke COVID-vaccins gekregen. Bij leven en welzijn wordt ik binnen een tweetal maanden 87.

Er ontbreekt "niettegenstaande" in uw eerste zin. ;-)

quercus 12 maart 2024 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10327861)
Er ontbreekt "niettegenstaande" in uw eerste zin. ;-)

Och wel… ik vind al die hysterische alarmkreetjes i.v.m. Covid vaccinaties fel overdreven.

NieuwNoors 12 maart 2024 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10327849)

Quercus, jij bent HET voorbeeld dat je op oudere leeftijd nog heel vitaal in het leven kunt staan.

Heel mooi, dat je hier op dit forum al lang meepost! Mocht je niet vermeld hebben dat je 80+ bent had ik het nooit vermoed.
Ik vind jou heel intelligent en jong van geest.
Respect!

Ik wens dat je hier nog héél lang komt meeposten!

Skobelev 12 maart 2024 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10327865)
Och wel… ik vind al die hysterische alarmkreetjes i.v.m. Covid vaccinaties fel overdreven.

Ik niet, ik zit dan ook in de pharma en weet een beetje wat een fratsen er (bij Pfizer) gebeurd zijn.

Maar we moeten inderdaad niet dramatiseren, eens een dooie heb je toch.

quercus 12 maart 2024 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 10327866)
Quercus, jij bent HET voorbeeld dat je op oudere leeftijd nog heel vitaal in het leven kunt staan.

Heel mooi, dat je hier op dit forum al lang meepost! Mocht je niet vermeld hebben dat je 80+ bent had ik het nooit vermoed.
Ik vind jou heel intelligent en jong van geest.
Respect!

Ik wens dat je hier nog héél lang komt meeposten!

Dank u zeer voor de complimentjes, ze doen mij blozen... :oops:

quercus 12 maart 2024 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10327869)
Ik niet, ik zit dan ook in de pharma en weet een beetje wat een fratsen er (bij Pfizer) gebeurd zijn.

Maar we moeten inderdaad niet dramatiseren, eens een dooie heb je toch.

Dan heb je in jouw opleiding zeer veel met organische scheikunde te maken gehad.

Pandareus 12 maart 2024 15:05

Citaat:

Een vaccin tegen covid ? Het is bijna een mirakel dat je hier nu nog (eventjes) bent.
Volgens de vele volgers op het Wappie subforum ga je zeer zeker doodvallen.

NieuwNoors 12 maart 2024 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10327871)
Dank u zeer voor de complimentjes, ze doen mij blozen... :oops:

Niet teveel blozen he Quercus! :lol:
Serieus; mijn complimenten zijn welgemeend.

Een familielid van mij (81j) verkeert in goede gezondheid maar doet niks dan klagen.....die belt mij om de haverklap, soms 3 keer per dag !
"NN, ik heb pijn aan mijn benen. NN, de verpleegster van het wit-geel kruis was deze morgen een half uur later dan normaal. NN, de dokter had beloofd rond 14u bij mij te komen maar die was er pas om 15u15. NN, ik heb hoofdpijn. NN, ik voel mij niet goed. NN, er is niks op TV en ik verveel mij.
ENZ enz...................

Ik weet 1 ding: familielid verkeert in betere gezondheid dan ik.
En toch maar klagen! Elke dag opnieuw en ik kan er niet meer tegen. FFfffffffffff

Skobelev 12 maart 2024 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10327873)
Dan heb je in jouw opleiding zeer veel met organische scheikunde te maken gehad.

Paar uur per week, 35 jaar geleden dus irrelevant. Ik hou me meer met de technische kant bezig.

De schoofzak 12 maart 2024 17:07

Citaat:

Met de vooruitgang van de medische wetenschap, zit ge nu wellicht op een derde van je aardse parcours.
Misschien zal je wel een aantal wisselstukken moeten laten inleveren na je dood.

NieuwNoors 12 maart 2024 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10327938)
Met de vooruitgang van de medische wetenschap, zit ge nu wellicht op een derde van je aardse parcours.
Misschien zal je wel een aantal wisselstukken moeten laten inleveren na je dood.

Ik denk eerder dat Ijsboer op de helft van zijn leven zit wanneer hij 40j wordt.
Ik ken niemand die 120j geworden is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be