![]() |
Waar is Kate Middleton?
Houdt dit mysterie jullie ook uit je slaap?
Waar zou Kate zijn? https://www.youtube.com/watch?v=NVnq1rgO4ps |
Ze kunnen er een spel van maken.
Ipv ‘waar is Wally?’. ‘Waar is Kate?’ |
Bwa, die Kate zou me wel wakker kunnen houden voor een paar uur.
|
ik ben deze morgen eens in mjine kelder gaan kijken, maar nee ze hangt er niet tussen ;-)
|
"Vermiste" prinses Kate voor het eerst gefotografeerd sinds operatie, absurde complottheorieën doen de ronde
Ze mogen ze hebben, ze krijgen er van mij nog 3 sleutelhangers bij. :? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
ze is aan de haard
zoals een goede brave moslima |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis dus serieus. Ze had dat beter van in het begin gezegd zoals Charles, dan was er al dat gedoe niet rond geweest.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240322_96499520 |
Citaat:
Britse prinses Catherine lijdt aan kanker :? |
Citaat:
zijzelf is geen staatshoofd of zoiets in de aard, en probeert blijkbaar verder te leven in wat meer privacy. De Engelse bloedhonden van media laten haar niet gerust. |
Het is te hopen dat ze er op tijd bij waren en dat ze geneest.
Het geeft nog maar eens te denken over een bepaald soort pers dat steeds maar bovenop die mensen hun levens zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij Charles ontedekte men de kanker tijdens het onderzoek in het ziekenhuis. Volgens wat Kate zegt werd de aanwezigheid van kanker vastgesteld tijdens post-operratief onderzoek. Ik weet zelf bijv. dat na het verwijderen van een poliep, de diagnose kan zijn dat het goedaardig is, maar 100% zekerheid bestaat niet, dus wordt die weggenomen poliep verder onderzocht. En dan kan men op latere datum, helaas, toch vaststellen dat er ook kankercellen aanwezig zijn. |
Citaat:
|
Ziet er niet goed uit, bij jongere mensen is kanker gevaarlijker en kan zeer snel gaan. Heb weinig interesse voor eender welk koninklijk hof en ze is te bekakt om mijn type te zijn. Maar dit geeft haar een menselijke kant.
Hopelijk komt ze er door maar ze ziet er wel erg slecht uit. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be