![]() |
Het rapport van de parlementariërs.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240319_93058629
Bart De Wever 0/10 Tom Van Grieken 1/10 Weeral. Wordt het niet tijd hen (en anderen) boetes op te leggen? |
Citaat:
Maar dat Belgie een particratie is, dat wisten we al veel langer. Daarvoor hebben we het nieuwsblad niet nodig. En in uitbreiding hebben we met een particratie zelfs geen parlement nodig. |
Bepaalt een krantenredactie hoe goed parlementariërs al dan niet hun werk doen ???
|
Citaat:
Hier heb je de beste en de slechtste. En ja, bij de beste zitten ook VB’ers en NVA’ers. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240326_95778214 |
Parlementatiërs, in België zijn dat politici nietwaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Christian Leysen: 1/10 Kathleen Verhelst: 1/10 Maggie Deblock: 2/10 Shihame El Kaouakibi: 0/10 Conner Rousseau: 1/10 Kurt Vanryckeghem: 1/10 Jean Jacques De Gucht: 3/10 Els Ampe: 3/10 De enige van die gasten die een treffelijk excuus heeft is Conner Rousseau. Die was immers partijvoorzitter. Waarom waren die andere eigenlijk zo afwezig in het parlement? Pas op, mij interesseert dat allemaal niet zo veel. Parlementslid zijn gaat over zoveel meer dan wat aanwezig te zijn in plenaire vergaderingen en commissies, maar bon, ik snap dat kortzichtige mensen zich daar liefst op baseren. Het moet behapbaar blijven natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Voor de rapporten van ministers hebben we ons oor te luister gelegd bij verschillende experten, de sectoren die de ministers moesten bestieren en collega’s in de regering. Hun functioneren hebben we vervolgens beoordeeld aan de hand van drie criteria – realisaties, visie en communicatie – die we elk een ander soortelijk gewicht hebben gegeven.' Objectieve waarnemingen dus zonder onderscheid van partijen. Dat lijkt mij best accuraat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms duurt het wel 24 uur voordat het in het online archief staat. Dit artikel vind ik dus niet terug. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be