![]() |
Siegfried bracke zit af van graaipensoenen op 01.04.24.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20231213_96743541
![]() Beter later dan nooit. Op 1 april bevestigt Siegfried Bracke dat hij afziet van zijn graaipensioen. Uit schaamte voor zijn laat voortschijtend inzicht heeft hij zijn N-VA lidkaart terug gestuurd naar Bart De Wever. Hij ziet ook af van alle juridische procedures tegen PVDA+ en Raoul Hedebouw wegens vermeend laster. Raoul Hedebouw verklaart dat hij met Siegfried Bracke een amicale vistocht heeft gemaakt. Siegfried Bracke keert terug naar zijn rode stal. Hij is nu lid van PVDA+ en fervent bestrijder van de graaicultuur. "It takes one to know one". Hij is er van overtuigd dat hij PVDA+ enkele zetels kan doen bijwinnen in de strijd tegen exuberante vergoedingen in de politiek, media en bedrijfswereld. Op de vraag van de journalist of hij nog vergoedingen trok van Telenet reageerde Siegfried Bracke gepikeerd. Ik heb toen publiek vertelt dat ik al mijn bankuittreksels ging afdrukken maar ik heb problemen met mijn printer. Mijn bank biedt ook geen afdrukdienst meer aan. Hoe kan een gewone werkman nog merken dat hij niet graait ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be