![]() |
EUROPA wil remigratie...
Sommige peilngen leverden het bewijs, de Europeanen willen terug veilge grenzen en de volkstoelopen moeten stoppen.
In de peilingen zijn er zelfs 9 op 10 mensen die dat willen. Citaat:
De volkstoeloop loop ook al redelijk wat jaren de spuigaten uit. :roll: Die Deutschen wollen Remigration und misstrauen der Regierung ![]() |
Citaat:
Op 9 juni kunnen de Vlamingen (Vlaams Blok) en Walen (Chez Nous) de omvolking een halt toe roepen als ze dat wensen. Of gaan we ze weer voor dezelfde incompetente randdebielen kiezen? |
Citaat:
En dat ze terug gekozen worden hangt af van dat ze nog 5 jaar lijken in de kast kunnen houden en dus grof graaien of niet. Maar de gewenste stemuitslag, die rolt wel uit de stemcomputers. |
.
. HET VOLK KIEST, DE PARTIJ BESLIST . . |
Citaat:
Bij velen is de twijfel groot dat ons land nog een democratie is gezien als de stem van het volk. link met wat meer tekst & uitleg |
België is nooit een democratie geweest.
Het enige land dat in de buurt komt van een democratie, is Zwitserland. |
Citaat:
Misschien dat het straks 2 % hoger is. Zo wat? De grote meerderheid wil die migratie. Zie het onder ogen. |
Citaat:
Je hebt eigenlijk al de lotto gewonnen voor die mensen die zich op de nutsvoorzieningen kunnen aansluiten. Hehe. Ik snap waarom ze komen. Die lijn loopt ook ergens door Afrika waarschijnlijk. Maar om nu te zeggen dat al die mensen onze cultuur en ons land omarmen. Na 100 jaar kunnen ze misschien goeiedag. En na 1000 jaar een brief schrijven. Waarom zou dat sneller moeten? Ik haat dit land, ik wil ze opblazen voor dit of dat. Allemaal racist hier. Ja, waarom zou dat sneller moeten? Alles beweegt ook zeer traag in onze thuislanden. Waarom hier alles zo snel? ... Euh. Weet niet, het leven is maar kort ... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Iemand in Belgie geboren, kind van een door en door Brussels-Waalse moeder. En eigenlijk moet ik zeggen alleenstaande moeder omdat de biologische vader al snel uit de picture verdween.... |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Waar zijn ze in Wallonië bijvoorbeeld? Migranten hebben een steeds grotere voet tussen de deur en vermengen zich in vrijwel alle echelons. Zo heeft top VB'er Sam van Rooy een Iraanse vrouw. En hij is lang niet de enige in zijn partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Gaulle drukte het destijds verdomd juist uit: Citaat:
|
Modelvoorbeeld:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Gaulle kon dit niet pruimen en na enig militair succes als commandant van een tank-compagnie besloot hij met een beperkte Franse strijdmacht uit te wijken naar de UK. Maar om bij het onderwerp van de draad te blijven: ja ik ben voor repatriëring. Alvast zeker voor diegenen die hier als illegaal verblijven. Verder ook diegenen die een naturalisering hebben aangevraagd maar die een of meer misdrijven op hun kerfstok hebben. En als het land van herkomst hen niet wil terugnemen dan moet de repatriëring maar gebeuren naar een ander land dat daar mee akkoord gaat (Ruanda waar de Britten gebruik willen van maken). |
Citaat:
Inderdaad. Conclusie: We willen wél immigratie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be