![]() |
BMW mongool slaat weer toe
Het is algemeen geweten dat het blauw witte schild vooral mongolen met weinig hersencellen aantrekt. Nogmaals een illustratie daarvan;
https://www.hln.be/brussel/kijk-zwaa...ssel~a3236f58/ |
Ze zijn met 2. Is het dan ook algemeen geweten dat bakfietsen vooral mongolen met weinig hersencellen aantrekt?
|
Oversteekplaats voor fietsers?
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest zie je dat er nog een andere auto op het zebrapad stilstaat. Dat is typisch zo’n Brusselse filesituatie waarbij auto’s zitten aan te schuiven om het kruispunt over te steken en niet weggeraken voor het licht terug op rood springt. Zou niet mogen uiteraard, maar het verwerpelijke aan die situatie is om daarom te gaan vechten. |
De Politie van Elsene laat weten dat er geen melding gemaakt is....
Eerder "Ja meneer, we hebben het genoteerd". En wanneer de melder de deur dicht trekt. Klassement vertical. Ken het. |
Citaat:
Ijser is een autoriool, de fietsinfrastructuur op die plaats en op immens veel andere plaatsen in Brussel trekt op niets. Op die plaats hoort er minstens een tweerichtingsfietspad te zijn. De gebrekkige (fiets-) infrastructuur, jarenlange laisser-faire mentaliteit voor automobilisme en recente vermindering autopamperij leidde tot veel van dit soort aggressies. Ik ben benieuwd wie de slagen uitdeelde, de fietser of de automobilist. En benieuwd of er na de schijnbaar onverschillige reactie van de politie bij dergelijke zware verkeersaggressie niet nog een mededeling komt. |
Citaat:
De politie zal wel reageren ... nu het geval in de pers is gekomen. |
Citaat:
Dus neen, het zijn zeker niet altijd automobolisten met een te hoog gehalte aan testosteron. |
Die fietser was vermoedelijk niet afgestapt dus niet in zijn recht en mag worden afgekletst. Fietsers moeten hun plaats kennen in het verkeer en knielen voor koning auto en de autodebielist.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
https://www.psychologiemagazine.nl/a...ter-het-stuur/ Wielrenners vormen natuurlijk een aparte groep binnen de fietsers. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor de motorfiets, halfhoge werkschoenen. Voldoen aan de wettelijke verplichting tot boven de enkels te komen. Voor de auto, instap-werkschoenen van een modieus type. (lijken wel "kostuum-zwarte lakschoenen) Of gewoon mijn "echte" werkschoenen. Voor de fiets, generische MTB schoenen met SPD. Net zoals ik me in de wagen vastgesp, doe ik dat ook op de fiets. |
Waarom onherkenbaar gemaakt ? ......je kan een bepaald moment een kapsel ziet en de kleur van ....
|
Wie slaat op wie zijn smoel?
|
Het is algemeen geweten dat de meeste BMW rijders het niet al te nauw nemen met de verkeersregels.
Een tijd geleden was het merendeel van de verkeersovertreders, snelheid en zo allen BMW, de laatste tijden is dat overgenomen door VOLVO rijders. (meestal SUV's) Daarstraks nog zo een oude man met een grote Volvo SUV leren 30km-u te rijden omdat het zo aangegeven stond. Vanaf 80 jaar gedaan met rijden. Dat zullen de auto-constructeurs niet graag lezen want wie kopen die dure bakken???? :lol: p.s. De boetes zijn die alleen voor Belgische nummerplaten??? Kwam er (weer) een Engelsman doorgevlogen tegen ik gok meer dan 200km/u... dat mag???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Vlondereir op avontuur in XL. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be