![]() |
Apache, haar banden met de overheid en schrik voor De Wever
Citaat:
Het zijn helden bij Apache. Subsides opstrijken van dezelfde "overheid" die ze aanvallen. In tegenstelling tot BusinessAM strijkt Apache wél subsidies "op. Het voordeel is dat Wouter Verschelden geen schrik hoeft te hebben om ze te verliezen, en zijn boeken ongekuist kan publiceren. |
Waarom krijgt BusinessAM geen subsidies? Welk zijn de criteria om daaraan te voldoen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geloof je dat zelf? |
Citaat:
Weg ermee ! |
Citaat:
Apache.be ontvangt € 0,- subsidies. Ik wens hen veel succes met het uitbrengen van hun boeken onder eigen beheer. Het eenvoudig zo dat geen enkele uitgever onafhankelijk is. |
Citaat:
|
Apache kreeg wel al eens projectsubsidies als ik me niet vergis, geen rechtstreekse subsidies misschien dus. En ze hebben ook geen schrik om die te verliezen daarvan getuigt het feit dat ze het boek in eigen beheer uit brengen. Geen idee wat Knuppel probeert te bewijzen tenzij iets tegen De Wever. Het is uitgeverij Houtekiet die schrik zou hebben subsidies te verliezen, niet Apache zoals de topictitel lijkt te insinueren.
Ik wist eerlijk gezegd niet dat uitgeverijen van boeken subsidies krijgen. Dat heeft vermoedelijk te maken met de vaste boekenprijs. Ik las wel eens dat zonder die vaste boekenprijs de meeste boeken nog duurder zouden worden. Af dat klopt weet ik niet, dat zal afhangen van het nieuwe regelgevend kader dat men dan creëert, van marktkracht, vraag en aanbod, ... Volgens mij is het ook een beetje een marketingstunt om het boek in de schijnwerpers te zetten. Een uitgeverij als Epo of meer marginale uitgeverijen geven dat boek toch zonder probleem uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onafhankelijk mijn gat ... |
Citaat:
|
Citaat:
https://apache.be/bouw-mee |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Apache wordt dus WEL gesubsidieerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mooi rolmodel. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12...l-vijf-maande/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be