![]() |
Terugdraaiende teller in Wallonië
Een terugdraaiende teller voor zonnepanelen
Volgens het gerecht mag het niet meer in Vlaanderen In Wallonië wel nog Heeft Demir gelijk met haar klacht? |
Waarom daar en hier niet ?
|
gelijkheidsbeginsel dus ja
|
De teller zou beter in Vlaanderen ook terugdraaien.
Maar hier moeten ze altijd heiliger zijn dan de paus. En al zeker als ze daarmee in de bevolking hun zakken kunnen zitten. |
Demir heeft gelijk. Als de situatie dezelfde is als in Vlaanderen.
Als het juist is zeg ik het ook. Het enige dat ik mij afvraag: is de digitale teller net zoals in Vlaanderen verplicht in Wallonië? Want dat maakt wel een verschil. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu citeer ik Doorbraak. :twisted: https://doorbraak.be/vlaamse-regerin...019&u=11218003 Vlaamse regering en Fluvius liegen: digitale meters niet verplicht door Europa Dus of Demir gelijk heeft zal de rechtbank dienen uit te maken… |
Citaat:
Het zit hem hierin, mits positief beoordeeld door een kostenbatenanalyse, nu kan je gaan stellen dat het in Walonie zo achterlijk is, dat een digitale meter plaatsen daar te kostelijk is, en dus niet hoeft. In ons dichtbekabelde en bezendmaste Vlaanderen is dat natuurlijk niet te verdedigen van het niet te doen. Maar beneden de taalgrens, waar ge een kabel van 6 km moet trekken om in de blackspot van Nieveranst de boerderij van boer Jean aan te kunnen slapen zou je kunnen stellen dat het sop de kool niet waard is. |
In elk geval is tot nader order nog elke belg gelijk voor de wet, dus als de Vlamingen geen terugdraaiende teller krijgen dan de walen ook niet.
En moeten ze dus die denkbeeldige kabel van 6km maar trekken naar de negorij Nieveranst, zodat ook de boerderij van boer Jean kan aangesloten worden. Idem voor de jachthut van Pierde de Pecheur. |
Citaat:
Digitale tellers zijn te duur. Jambon de Knoeier! https://www.demorgen.be/nieuws/demir...pert~b4cb4a7e/ De Vlaamse digitale meters zijn dubbel zo duur als elders in Europa. Vlaams minister van Energie Zuhal Demir (N-VA) wil de kosten en baten van een dergelijke uitrol opnieuw laten berekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bourgeois en Jambon die van toeten noch blazen weten/wisten. :lol: |
Citaat:
Genoteerd. |
Citaat:
Die lima bonen zijn handgeplukt door Peruviaanse maagden. |
Citaat:
Dat Bart tommelein aan het onderhandelen was met de MR minister van de regering Michel in lopende zaken. En de Vlaamse bevolking gerustelde dat alles in orde kwam Dat de MR minister toestemming kreeg om een compensatieregeling uit de werken voor de verloren btw Maar toen Bart vervangen werd door N-VA demir Dat de MR minister in de verzuring kwam en naar de rechter stapte |
Citaat:
Maar dat is de zeer dikke boom waar de regeringen hier zich maar al te graag achter verbergen “t moet van Europa” Klootzakken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En die iemand was een Waalse MR minister En het is die uitspraak van de rechter die bepalend is geweest |
Citaat:
Als het federale materie is, dan geldt dat voor het hele land. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be