![]() |
waar heb je spijt van ?
we begaan allemaal stommiteiten. Wat zijn de dingen waar jij spijt van hebt ?
Ik heb mijn vriendin in en dronken bui bedrogen. Met een lesbienne dan nog wel. Not my proudest moment. ik had ook die gifscheet niet mogen laten in een volle trein. Verder is mijn geweten redelijk rein |
Doe mijn mond niet open of mijn hart breekt. En toch. Nergens van.
|
Dat ik al een paar keer te impulsief heb gereageerd.
|
Dat ik nooit heb geprobeerd een koe om te duwen
En ook weer niet, want ik vermoed dat zo'n koe er niet zo goed op zou reageren |
Vormen op de wereld en niet op het geestelijke
|
Dat ik ooit al te vaak klakkeloos uitgegaan ben van de goedheid van mensen...
|
En verder dat ik ooit in Frankrijk dacht: "Hm, Andouillette, dat klinkt lekker, laat ik dat maar eens bestellen."
|
Of: "Ach, aan de uitgang van een festival waar letterlijk iedereen stoned rondloopt gaan de flikken echt niet moeilijk doen over mijn jointje."
|
Citaat:
|
Kwam het spijt niet altijd te laat??? :?
|
Die keer op een snelweg in Italie dat ik een tankstation voorbijreed en dacht 'ik zal wel in het volgende tanken'.
|
Citaat:
|
Ik heb 15 gitaren weggedaan, verkocht en of weggeven. Waaronder een paar Les Paul's.
Te zwaar met mijn rug om nog op te kunnen spelen, maar naderhand bekeken had ik ze allemaal moeten bijhouden, gewoon om naar te kijken. Paar basgitaren ook en een aantal versterkers, drumcomputer, mengpanelen en 4-track recorders en gitaareffecten. Nu ja, effecten, ik gebruik sowieso enkel nog een Tubescreamer voor de solo's. Oh, en een zanginstallatie. |
Ik heb ook spijt een dame vermoord te hebben die compleet onvervangbaar blijkt te zijn.
(de dame was geen mens) |
Ik heb er op huidig ogenblik spijt van dat ik zoveel mensen geholpen heb. (nog steeds)
Daar offerde ik in bepaalde gevallen mijn eigen leven voor op. :roll: p.s. Zelfs op een werk vroeger: veeeeeeeeel mensen geholpen, wie kreeg er uiteindelijk naar zijn voeten???? Een collega zei toen eens: neem nu ook eens een paar dagen rust... 8O |
Citaat:
|
Citaat:
We zullen nog maar eens een poging wagen om te stoppen en heb me hier ingeschreven. https://buddydeal.be/nl |
Citaat:
Niks wagen: stoppen is de boodschap in alle simpele eenvoud. Tonen dat men karakter heeft of een mietje is. |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit iemand bedrogen en ik ga dat ook nooit doen.
Ben wel al bedrogen geweest. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be