![]() |
Peiling: in Vlaams-Brabant verdubbelt Vlaams Blok zijn zetels
Citaat:
N-VA zal moeten kiezen tussen vivaldi depanneren (en dus recht de afgrond in) of échte verandering realiseren. |
Citaat:
Met al de gevolgen vandien. |
Citaat:
|
Dat verbaast me niks.
Als je ziet hoe de zaken evolueren in de Vlaamse rand. Die wordt de laatste 10 jaar enorm verBrusseld. Ofte vermakkakt... |
Citaat:
Steeds meer Vlamingen beginnen dit in te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Nairobi is een pak mooier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Britt Huybrechts heeft zich alleszins (als opvolger van ) goed in de markt gezet, met haar quote over stoute Mohammedjes en brave Johannes.
Veel tralala over haar "racisme". Vinden de forummers ook dat dit racisme is? (voor de rest is het nogal een katholieke trut, maar ja ...) |
Citaat:
|
Citaat:
Nu moet mij eens iemand uitleggen waarom "stoute Mohammedjes" erger zou zijn. Mij lijkt het in vergelijking daarmee een zeer brave bewoording. Oh ja, Yves Desmet gebruikte niet het excuus van de 'zattemanspraat' om zich te rechtvaardigen. Ter vergelijking: Conner Rousseau sprak van "bruin gespuis", waar de flikken "met hun matrak op moesten slaan", van zijn vriendin zei hij dat "als je ergens afgezogen moest worden dat je bij haar moest zijn", en ook op een punker "moest de politie eens hun matrak gebruiken". Als ik dat vergelijk met "stoute Mohammedjes", dan vind ik dat heel braaf. |
Citaat:
Dat dit traditie was in het leven geroepen door de politiek die niet wilde luisteren naar het ABVV dictaat |
Citaat:
Gewoon omdat ik mogelijk te mobilhome nog neem Ik denk naar de markt van Brugge bij het standbeeld van de gulden sporenslag Tenzij u een nog betere locatie kent ? |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal een feestdag voor gans Vlaanderen worden.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is een gevoel dat bij heel veel mensen leeft, dat we de mond gesnoerd worden met de term racisme. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be