![]() |
Partijcorruptieladder
Welke zijn naar jullie aanvoelen de partijen waarvan de mandatarissen het meest financieel corrupt zijn ?
Voor mij van meest naar minst: MR & open VLD (maar het moeilijkst te pakken vermits het meest verbonden met de rijken en macht) PS PVDA PTB Vooruit CD&V CD&H NV-A Ecolo VB Groen Als het dus op financiële corruptie aankomt stel ik het meest vertrouwen in de groenen en het minst in de liberalen. Mocht het VB of PVDA ooit meer macht krijgen dan ze nu hebben zie ik die onmiddellijk op de ladder stijgen. |
Belgische Politici en corruptie, da's zoiets als vrouwen en zwanger zijn.
Dat is. Niet meer, niet minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*CD&V *N-VA *Vooruit *VB *MR *PSC *VLD *PVDAPTB *Groen *Ecolo Met die bedenking dat als PVDA of VB aan de macht komen het compleet ontspoord richting wacko dictators. De hoge score voor CD&V omdat ze in de hele stikstofaffaire moreel gecorrumpeerd zijn, en dat is ook corruptie N-VA slaapt dan weer bij vastgoedbaronnen. En wie bij de vastgoedbaron slaapt krijgt zijn smeergeld. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moet al verdomd achterlijk zijn om betrapt en veroordeeld te worden. De Klucht en Sjoemelpoedel bewijzen dat de stap tussen betrapt en veroordeeld nogal groot kan zijn. |
Citaat:
Gegeven is gegeven. Ook al werd het geld door Bart Van Antwerpen en Jan De Niet Zo Sterke gegeven. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be