![]() |
Els Ampe is boos....
kWou het gewoon maar zeggen....
Haar koffiekransje was niet opgenomen in de Stemtest blijkbaar....twas nochtans "Voor Ons" :? |
Ik was verbaasd dat Open VLD er in stond, die halen toch niet veel meer stemmen dan Els haar partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanaf eind juni, vermoed ik dat we niets meer van dat meisje gaan horen.
Ze zal haar genereuze parlementaire opzegvergoeding opstrijken en wel tijdig iets vinden om te voorzien in haar levensbehoeften. |
Citaat:
|
Hier op de gemeente zijn die ....euhm....paarsachtige.....affiches de eersten die aan de gemeentelijke aanplakborden verschenen zijn.....
Els kruipt voor :-P |
wat zegt Els over migratie ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Die gaat zo hard in een zwart gat vallen na de verkiezingen.
Geen job meer en overal ongewenst. Ik zie ze nog eindigen als televisiewaarzegster o.i.d. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had dit draadje gepost in de K&K draad wegens de potentiele humor en ,een beetje een traditie in K&K,als een soort woordspeling op een ander draadje omtrent dezelfde persoon hier....
Nu heb ik een beetje spijt,snuffelend op hun website doorheen wat deze jonge beweging al van kandidaten en programmapunten bijeen brengt..... Ze proberen heel zuiver Liberaal te rijden.,en met reeds een verscheidenheid aan kandidaten ook.(waar vist Els die eigenlijk op???)... Het programma zou door een veel jongere Guy Verhofstad kunnen geschreven zijn..(hoor je dat....Guy?....van die ooit zo vernieuwend overkomende VLD die je op de beschimmelde resten van de PVV-PRL opbouwde? :evil: ) ..Op wonderlijke wijze is zelfs "rooie Nelly" van de VU van LANG GELEDEN, met haar prille 83 lentes ,in de Europese lijst terecht gekomen... zie je,toch humor....8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be