![]() |
Juicht Belgen, juicht! België is wereldkampioen!
Citaat:
België is wereldkampioen. Wat betreft belastingen op arbeid. België hoort ook bij de vier Europese landen met de hoogste staatsschuld. Juicht Belgen, juicht! Alles kaat koet! |
Citaat:
|
Meer dan de helft? Als je alles bij elkaar telt kom je waarschijnlijk aan 80%
Taksen, btw, belastingen, patronage bijdrage, accijnzen, erfenisbelastingen…. |
Citaat:
Peperdure dierenartsen.... |
Kijk, ze willen nog meer weten wat je hebt:
https://www.hln.be/geld/komt-inventa...enen~ae62c584/ Fucking gieren. |
Citaat:
Je moet het maar doen. En in plaats van te denken aan besparen kijken ze nog meer richting het verhogen van de belastingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgian Politics 101 explained: You have one cow. The cow is schizophrenic. Sometimes the cow thinks it’s French, other times it’s Flemish. The Flemish cow won’t share with the French cow. The French cow wants control of the Flemish cow’s milk. The cow asks permission to be cut in half. The cow dies happy. |
Citaat:
En dat iedereen meer belastingen moet betalen voor uw katten? |
Gelukkig heeft de NV-A de erfenissenbelastingen omlaag gehaald om te compenseren en bouwde Vivaldi nog enkele achterpoorten uit. Onze arbeid brengt dan misschien almaar minder op, die van onze ouders en grootouders almaar meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
De dierenassielen kunnen de toevloed van honden en katten niet meer aan, maar over de 21% waarmee dierenvoeding belast worden piep je niet. Ik heb duizenden euro's uitgegeven aan dierenvoeding en dierenartsen. En JA, 15% minder belasting op dierenvoer en dierenartsen zou een groot verschil maken. IK LAAT MIJN DIEREN NIET ACHTER IN EEN DOOS, op straat of in een bos. Ik bezuinig liever op mezelf. Voor zover dat kan met de rotregering van De Croo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens vind ik dat Weyts dat redelijk doet. En voor zover je van oordeel bent dat de regering slecht bezig is qua dierenwelzijn is dat de Vlaamse regering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be