![]() |
De kans is groot dat OVLD naar de oppositiebanken gaat, volgens Ogena.
Tom Ongena: “Als Open VLD minder dan 10 procent haalt, is kans groot dat we in oppositie gaan”
Als Open VLD bij de verkiezingen minder dan tien procent van de stemmen haalt, is de kans groot dat de partij in de oppositie gaat. Dat zei voorzitter Tom Ogena op VTM Nieuws. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240505_94458155 Tja, als de peilingen de verkiezingsuitslag voorspellen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog een geluk voor de VLD dat Ongena dat niet gezegd heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie ook dat OVLD bijna nog nergens (gemeentelijk) onder eigen naam opkomen. |
losers
|
Citaat:
Voorspellen dat een partij die minder dan 10 procent haalt, niet in de regering zal geraken .... daar was ik zelf echt NOOIT op gekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
"Is de kans groot", wel ja, dan kiest hij voor die kleine kans dat ze toch mogen meedoen. Een excuus is gauw gevonden: "in het belang van het land, omdat de situatie nijpend is, we kunnen de Belgen niet in de steek laten, blablabla". Het is even bindend als de "liefst niet met een Vlaamse minderheid". |
Het probleem zal eerder zijn dat de VLD niet naar de oppositie zal kunnen omdat de liberale familie nodig is voor een stabiele regering.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon het gedroomde excuus, en een herformuleren van wat ik zelf voorspel als excuus: "in 's lands belang". |
Citaat:
Vergeleken met… |
Citaat:
|
Ja, als ik Somers zie zitten, moet men inderdaad iets doen aan de schermtijd, zowel bij jongeren als bij parlementairen.
Die VLD'ers, hee... |
Citaat:
En Bouchez zal hem helpen, want die belooft regelmatig responsabilisering zonder staatshervorming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be