![]() |
ben ik een pion
ik erger mij aan het beleid maar kan ik als kleine pion daar iets aan veranderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op 9 juni telt iedere stem. Uw stem kan een verschil maken. |
Citaat:
Rond PVDA-PTB is er geen cordon, toch gaan ze daar geen coalitie mee maken. Extremen zijn ... |
Citaat:
Vreugde is nog iets anders, maar ge kunt gerust leven zonder uzelf ideologisch te verbinden met de politiek. Er is een veilig en effectief "vaccin", the blood of Christ. Het is de Waarheid zeg ik u. |
Citaat:
Zelfs op onze aarde is nog zoveel te ontdekken. Onze geest dan overleveren aan de politiek, is het slechtste dat je uzelf kan aandoen. Het is beter niet gelijk aan de wereld te worden maar uw geest te vernieuwen op dat wat absoluut is om te proeven hoe groot en wonderlijk het eigenlijk is. De roze bril kan wel helpen, happiness is a choice. |
Citaat:
|
Citaat:
Vallen ze links en rechts dood? Geen probleem! We zijn dat morgen vergeten om ons opnieuw als pionnetje in het volgende thema door the narrative op te jutten, om dan de doden daaruit te negeren. De vrucht van de kennis is de dood. De mens ontbreekt wijsheid om met kennis op deze schaal om te gaan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
meschien moet ik wat vaker naar het CNNnieuws kijken
|
De correcte term was "schaap" geloof ik
|
Ieder van ons is een pion.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be