![]() |
Prins Laurent heeft het licht gezien en wordt pionier
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240515_91804818
Citaat:
Wat denkt u ervan? :lol: |
Citaat:
Hij heeft een leuke job nu. Een paar keer per week/maand acte de présence voor enkele miljoenen per jaar. Houden zo zou ik zeggen. |
|
Laurent for président. TTZ in de US zijn de huidige presidentskandidaten een vijs kwijt,
De Lorre past perfect in dat rijtje. |
Citaat:
Hij zou dat goed doen denk ik,President of the USA.... |
Citaat:
|
Citaat:
hij is hier geboren en niet ginder. |
Die gast is gewoon geniaal.
Ik snap niet dat ze hem geen koning maken. Heel de heisa over (tegen) het koningshuis zou rap opgelost zijn. En het energieprobleem blijkbaar ook. |
Citaat:
I Reject Your Reality and Substitute My Own! 8-) |
Citaat:
|
Ik vind dat de Dweil (of straks zijn opvolger) die choco-prins moet uitnodigen en een contract voorleggen:
de belzieke staat betaalt hem dezelfde dag nog drie jaar zijn actuele dotatie volledig uit, als opzegperiode. Nog maar één dag na de ondertekening mag hij al op eigen benen staan en doen waar hij goesting in heeft. |
Carnaval gaat lang door vandejaar pecies.
|
Citaat:
Citaat:
Dat hij niet meer op de brave burgers hun kosten wil zitten is dan weer een goed plan. |
Tsja...
Op een dag wordt je volwassen en moet je toch echt eens beslissen wat je gaat doen hé...... |
Citaat:
Langs de andere kant, voor de Lorre heb ik wel sympathie, die jongen heeft het niet makkelijk gehad. In andere omstandigheden was dat misschien ne goeien boer of schrijnwerker geweest. Zijn schalks gevoel voor humor, en het feit dat hij af en toe tegen de kloten van vader en broerlief stampt maakt hem menselijk. Ja er zijn een paar van zijn projecten mislukt, maar kom hij heeft iets gedaan voor hondjes en iets met bomen in Libie, ... ja dat laatste, daar was wat naiviteit voor nodig, nogal veel als je het mij vraagt. Maar kom hij heeft het gedaan en had wel de ballen om het te doen. Dat is iets anders als de sjoko prins. |
Citaat:
|
Citaat:
Als hofleverancier van roddels, is hij bijna zo goed als zijn zijne grootnonkel Prins Karel. |
Nu efkes een proces voeren om toegang te krijgen tot de sociale zekerheid.
De Lorre krijgt de kuren van Trump, "Make Laurent Great Again." |
Even fout gelezen, ik las " Prins Laurent heeft het licht gezien en wordt pooier" :oops:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be