Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   De Wever durft debat met De Croo niet aan. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272135)

Dadeemelee 16 mei 2024 19:15

De Wever durft debat met De Croo niet aan.

Wat een pussy is dat zeg. Veel van zijn tak maken en anderen uitschelden maar een confrontatie niet aandurven.
Wat denk u ervan?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240515_96726021

Citaat:

De voorzitter van de N-VA liet ondertussen alle debatten met de eerste minister schrappen, al bestaat de kans dat zowel VTM als de VRT er toch nog eentje krijgt. “Tja, hij zoekt voortdurend redenen om mij uit te weg te gaan. Hij vindt mij van teflon, omdat er niets aan mij blijft plakken. (grijnst) Ach, who cares? Ik heb mogelijkheden zat om elders mijn punt te maken. Het thema economische groei zit in de hoofden. Als ik op markten vraag waar de meeste aandacht naartoe moet gaan, krijg ik dat als antwoord.”

De gemuilkorfde 16 mei 2024 19:17

Goed, ik denk dat iedereen zo ondertussen méér dan een overdosis Dweil gehad heeft.

daiwa 16 mei 2024 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 10355747)
Goed, ik denk dat iedereen zo ondertussen méér dan een overdosis Dweil gehad heeft.

:lol:

Dadeemelee 16 mei 2024 19:45

Geen argumenten meer, dus schelden maar…

De gemuilkorfde 16 mei 2024 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10355759)

Vanaf 3 maanden voor de verkiezingen, krijgen we hem elke dag door de strot geduwd: in het TV nieuws, in de Ochtend, in de Afspraak, in een of ander dwaas artikel in De Morgen over introverten, ...
Trop is teveel.

Universalia 16 mei 2024 20:16

De Wever durft debat met De Croo niet aan.

Vorige verkiezingen het debat gezien tussen BDW & Magnette???

:oops:

pajoske 16 mei 2024 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10355745)
Wat een pussy is dat zeg. Veel van zijn tak maken en anderen uitschelden maar een confrontatie niet aandurven.
Wat denk u ervan?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20240515_96726021

"Vèul moelen en dikke huip schiete..." zeggen ze dan bij ons. BDW heeft tijdens zijn carrière al veel blabla verkocht. maar verantwoordelijkheid nemen met het risico afgestraft te worden........
Burgemeester van een provinciestad. Of leider van het land? Wie verdient het meeste respect?
En dat ze niet komen wenen dat BDW de regering niet mocht leiden. Als ge beter zijt in het schelden en affronteren van, dan in het samenwerken met, anderen en andersgezinden is het niet verwonderlijk dat ge aan de zijlijn moet toekijken hoe anderen het doen.

E. Gidius 16 mei 2024 20:33

Citaat:

Da's gewoon het koosnaampje dat Alexander zichzelf gegeven heeft, hoor.

fox 17 mei 2024 00:04

Alexander De Croo is irrelevant. Ik begrijp dat De Wever daar zijn tijd niet aan spendeert. De croo zou ten andere moeten beseffen dat de Wever hem daar een groot plezier mee doet, want hij zou geen spaander heel laten van De Croo. BDW is de beste debater van de Vlaamse politiek en de puinhoop die De Croo gemaakt heeft is dan nog eens de perfecte munitie

fox 17 mei 2024 00:05

Citaat:

Zeg dat tegen De Croo he, want het komt uit zijn mond.

Vette Pois(s)on 17 mei 2024 06:02

save the best for last

Vlad 17 mei 2024 06:07

Wat de wokegazet De Standaard er ook mag van maken. De Wever heeft gewoon geen zin om DeCroo een podium te geven. De Wever veegt De Croo zo van tafel in een debat. Hij hoeft daarvoor zelfs geen moeite te doen. De Croo's nog hautainere Franstalige lichaamstaal doet elke normale Vlaming kokhalzen.

E. Gidius 17 mei 2024 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10355830)
Alexander De Croo is irrelevant. Ik begrijp dat De Wever daar zijn tijd niet aan spendeert. De croo zou ten andere moeten beseffen dat de Wever hem daar een groot plezier mee doet, want hij zou geen spaander heel laten van De Croo. BDW is de beste debater van de Vlaamse politiek en de puinhoop die De Croo gemaakt heeft is dan nog eens de perfecte munitie

Haarscherp uitgedrukt! :thumbsup:

Herr Flick 17 mei 2024 06:45

Citaat:

Ik denk dat ge gelijk hebt,

reservespeler 17 mei 2024 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10355773)
"Vèul moelen en dikke huip schiete..." zeggen ze dan bij ons. BDW heeft tijdens zijn carrière al veel blabla verkocht. maar verantwoordelijkheid nemen met het risico afgestraft te worden........
Burgemeester van een provinciestad. Of leider van het land? Wie verdient het meeste respect?
En dat ze niet komen wenen dat BDW de regering niet mocht leiden. Als ge beter zijt in het schelden en affronteren van, dan in het samenwerken met, anderen en andersgezinden is het niet verwonderlijk dat ge aan de zijlijn moet toekijken hoe anderen het doen.

Wat een onnozele onzin.

fox 17 mei 2024 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pajoske (Bericht 10355773)

Wie verdient het meeste respect? De CEO die een KMO uit het slop trekt of de CEO die een multinational de afgrond in rijdt?

De gemuilkorfde 17 mei 2024 08:14

Ik denk ook dat de enige die voordeel doet bij zo'n debat De Croo is.
De Croo zit met zijn partij compleet in 't slop, en hij wil elke gelegenheid te baat nemen om in de media te komen.
De Wevers partij zal ook wat verliezen, maar niet in die mate.
Je ziet dat De Wever niet zoekt om constant in de media te komen.
Waarom zou De Wever De Croo dan helpen door hem nog eens in de kijker te zetten?

Sneaky 17 mei 2024 08:31

Citaat:

Dat! Ge kunt veel verkeerd zeggen over de grote leider - ben zelf ook geen fan - maar debaten kan em wel.

wagner.666 17 mei 2024 08:47

Citaat:

En terug een troldraadje opgestart, oh zo bang zijn de linkse brigade geworden.

Xenophon 17 mei 2024 08:57

Citaat:

Plus, niet vergeten dat de kans groot is dat de N-VA de OVLD nodig heeft voor de volgende Vlaamse regering mee te vormen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be