![]() |
verkiezingsaffiches bekladden
komaan laat ons eerlijk zijn, hoeveel snorretjes heb jij getekend ?
|
Ik ga mijn kostbare forumtijd daar niet aan verspillen.
|
Citaat:
heb ik van horen zeggen uiteraard |
De 20 seconden voor dit bericht spendeerde ik niet aan slechte grappen.
|
Zou ik?
|
O juist.....het ergeren van de mensen die zelfs geen zicht op een laatste stukje overgebleven Vlaamse Open ruimte meer gegund worden....door een halve vertikale hectare CD&V-ers.....de een al meer babyboom dan de ander....ze verschijnen hier zelfs op van die vlaggen...
Of wat ik al verschillende keren gezien heb.....Een vooruit affiche in de achterruit van een dikke auto (loonwagen?)gekleefd.... Of grijnzende N-VA-ers opgesteld in het voortuintje van een dikke chici-vrijstaande villa...."Voor een Welvarend Vlaanderen"......waar ik tot niet zo heel lang geleden landbouwgrond wist... En dan DE loosers,de O-VLD...Daar staat hij dan,de lokale blauwe die de meubels in mijn regio nog een beetje zal redden maar voorzeker al 4 verkiezingen op rij geen 100 NIEUWE stemmen meer getrokken heeft.... ....en echt...ze hebben het niet door hé.....Vlaanderen in verkiezingstijd als de presentatieruit van een funerarium... |
Gisteren een affiche van vader de Croo gezien. Komt dat vuil varken ook nog op? 8O8O8O8O8O
In dezelfde buurt hangt schauvlieghe met de tekst “Joke is van ons” K moet me toch inhouden om er “Je mag ze hebben!” niet bij te schrijven… |
De verfstift is machtiger dan de pen.
|
Dit jaar 0 maar toen ik jong was ... 8-)
|
Gaan overplakken kot in de nacht, gaan lopen as de flikken kwamen. De papemmer, borstel en affiches achterlaten. We deden dat in ploegen van 3 man.
Ene keer een ploeg met alle attributen opgepakt, had ne plakker de papemmer oem geshot in de camionette van de flikken. :-) Ne serieuze pv geworre, dat waren gouden tijden. Een plakploeg die ging gaan "banen" met de plakploeg van een andere partaai. :-P Zoiets van wulle worre ier iest, bol het af of kloppen oep a bakkes. Dat kwam regelmatig veur. |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit iets moedwillig beklad...
|
Ik ben momenteel meer bezig met borden terug recht te zetten, banners en affiches te vervangen.
Ik weet niet wat die bende hiermee wilt bewijzen, ze zullen er alvast geen stem meer mee binnen halen. |
Van Melissa Depraetere gaan we nu CitroenMelissa maken. Ze trekt toch altijd een zuur gezicht
|
Nul, ik ben een brave mens.
|
Citaat:
|
Citaat:
stel u voor dat ge ne King Conna verkiezingsfoldertjes fetisch hebt, ... |
Citaat:
|
Het blijft bij Bang Links niet enkel bij bekladden…
https://www.hln.be/binnenland/anonie...egie~a1977c21/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be