![]() |
Anti-VB campagne gaat omgekeerde bereiken van wat ze beögen
Ik las net deze:
link Citaat:
Vreemde jongens, die poco's. Hoe meer mensen ertegenin gaan, hoe meer goesting ik heb om erop te stemmen persoonlijk. |
De typische retoriek doet ons wel in een bepaalde richting denken.
Alleen een commie stelt zo een achterlijke teksten op. |
Het is ontroerend hoe rabiate Blokkers op dit forum nog altijd proberen te doen geloven dat ze op een andere partij dan het VB zouden kunnen stemmen. :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje vreemd dat je de realiteit open en bloot negeert. |
Citaat:
Maar je ziet toch ook dat in dit (en veeel andere...) draadje het overduidelijke Blokkers zijn die reageren tegen N-VA ? |
Citaat:
Nu heb ik eerlijk gezegd nog geen gedacht. edit - lokaal blijft het NVA sowieso. Goede lokale afdeling. |
Citaat:
Dat spreekt zijn claim toch tegen? Wel, dat heeft mijn antwoord te maken met zijn opmerking. |
Citaat:
Maar ook het artikel suggereerde wel in die richting, zeker niet uitgesloten. |
Misschien is het Opus Dei dat er achter zit. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
PVV gestemd, VLD gestemd, VB gestemd, N-VA gestemd, opnieuw VB gestemd. Maar het is 'onmogelijk' dat ik op een andere partij zou kunnen stemmen... VLD en wereldvreemd, dat zijn precies synoniemen van elkaar... |
Citaat:
Is dat iets wat VLD wappies kunnen? |
Citaat:
De waarheid is niet belangrijk voor VLD'ers... |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Begrijp ik dat goed dat dit vanuit de Vlaamse Overheid gefinancierd wordt?
Wordt er dus belastinggeld gebruikt om campagne te voeren tegen één specifieke partij? Maakt alles wat met .vlaanderen.be eindigt deel uit van de Vlaamse Overheid? Is dit geen overtreding van de kieswetgeving? Als mijn redenering klopt is dat misbruik van belastinggeld! Dan is dat een groot schandaal, en iets waar strafrechtelijke vervolging voor mag komen! https://www.dnsbelgium.be/nl/whois/i...ren.be/details |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 119555 Die idioten van de gazet hebben daar ons.vlaanderen.be van gemaakt, want die hebben nog nooit van .vlaanderen gehoord... |
Citaat:
Als het het ABVV is, wat wel zou kunnen, is dat misschien ook omdat ze weten dat er onder hun leden veel VB stemmers zitten, maar ook omdat hun leden niet zouden weten dat hun vakbondsgeld voor dit soort politieke propaganda gebruikt wordt. Oppositie voeren de ene partij tegen de andere moet kunnen, maar als dat anoniem gebeurt is dat bijzonder laf. En zoals ik zei, stel dat je vakbond, ziekenfonds, ... zich daarmee bezig houdt, zijn er hier die dat geoorloofd vinden? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be