Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Oorzaak gevonden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272206)

Vlad 29 mei 2024 10:38

Oorzaak gevonden

van de vliegenplaag maar we vertellen het lekker niet

Wat denken jullie ? Een dode junkie, een onder water staand natuurgebied, iemand die elke dag zijn tuin onder kakt ter bemesting van zijn wietplanten, een illegaal stort van onverdoofd geslachte schapenkadavers, ...

Vette Pois(s)on 29 mei 2024 10:43

something is rotten

Herr Flick 29 mei 2024 11:00

Als ze het niet willen zeggen , dan hebben ze inderdaad iets gevonden dat anders de publieke opinie zou kunnen beroeren...

Dus een terrein met rottende ritueel geslachte schapen onderdelen zou wel eens dicht bij de waarheid kunnen zitten.

Over welke soort vliegen gaat het overigens, de gewone huis tuin en keuken vlieg of die met de blauwe of groene schildjes, die laatste zijn vleesvliegen, de blauwe eten enkel dood materiaal, de groene leggen ook hun eikes in levende beesten. Fucking basterds

Ooit een val voor die kutbeesten in elkaar geknutseld, met een stukske vlees natuurlijk werkte goed.

Skobelev 29 mei 2024 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10360898)
Als ze het niet willen zeggen , dan hebben ze inderdaad iets gevonden dat anders de publieke opinie zou kunnen beroeren...

Dus een terrein met rottende ritueel geslachte schapen onderdelen zou wel eens dicht bij de waarheid kunnen zitten.

Over welke soort vliegen gaat het overigens, de gewone huis tuin en keuken vlieg of die met de blauwe of groene schildjes, die laatste zijn vleesvliegen, de blauwe eten enkel dood materiaal, de groene leggen ook hun eikes in levende beesten. Fucking basterds

Ooit een val voor die kutbeesten in elkaar geknutseld, met een stukske vlees natuurlijk werkte goed.

Myasis, van die groen smeerlappen. Kill the Fuckers!

Onzijdig 29 mei 2024 14:53

Een verslag van de VMM kan lang op zich laten wachten.

koe de poing 29 mei 2024 15:42

eten vliegen slakken ?
dan zou ik ze gewoon laten verder doen

maddox 29 mei 2024 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 10361143)
eten vliegen slakken ?
dan zou ik ze gewoon laten verder doen

Helaas niet.

kelt 29 mei 2024 17:45

Nu blijven we wel op onze honger zitten...

Of..nee ..misschien niet..laat maar zo..:?

Vlad 30 mei 2024 06:51

Toen ik gisteren door de Demerbroeken reed zag mijn voorruit plots zwart, een mot en honderden muggen vonden er hun dood tegen. Hoe mooi dat gebied waar ik geregeld wandelen ga ook is ... het lijkt een (malaria)muggenmaterniteit te worden ... die diversiteit toch ...

Geef mij maar beukenbossen, het toppunt van de natuurlijke evolutie.

CUFI 30 mei 2024 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10360898)

Hier zo'n blauwe gespot. Ik heb dan maar het vliegenraam ingestoken. Maar ik mep die gewoon dood zenne, geen valletjes. Gewoon pets met een opgerold boekske.

E. Gidius 30 mei 2024 07:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10361354)
Toen ik gisteren door de Demerbroeken reed zag mijn voorruit plots zwart, een mot en honderden muggen vonden er hun dood tegen. Hoe mooi dat gebied waar ik geregeld wandelen ga ook is ... het lijkt een (malaria)muggenmaterniteit te worden ... die diversiteit toch ...

Hoe lang gaat het duren voor iemand het aan klimaatverandering gaat wijten?

Vlad 30 mei 2024 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10361359)
Hoe lang gaat het duren voor iemand het aan klimaatverandering gaat wijten?

Honderd jaar geleden hadden we in onze contreien al/nog last van de malariamug. Het staat in de sterren geschreven dat we die terug gaan zien door de klimaatverandering. Al beweren wetenschappers dat het nog niet voor direct is.

Herr Flick 30 mei 2024 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10361354)

Je gaat nu gigantisch veel stilstaand water hebben van zodra de temperatuur een beetje omhoog schiet, gaat ge gigantisch veel muggen hebben.

Herr Flick 30 mei 2024 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10361356)
Hier zo'n blauwe gespot. Ik heb dan maar het vliegenraam ingestoken. Maar ik mep die gewoon dood zenne, geen valletjes. Gewoon pets met een opgerold boekske.

ik in huis ook, maar als je grote hoeveelheden moet verdelgen rond uw kiekenren of kot met beesten, moet je wel een valletje maken he.

fleske bovenste kant afsnijden, omdraaien in de overgebleven onderkant en daar eerst een schelleke vlees in zwieren.

Vlieg ruikt vlees, vliegt erin en kan er niet meer uit.

Xenophon 30 mei 2024 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10361356)

Hier zie ik raar of zelden een vlieg, maar als er toch één binnen geraakt, dan amuseren de katten zich daar mee.

Een jachtpartij met als einde een proteïne hapje.

Skobelev 30 mei 2024 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10361412)
ik in huis ook, maar als je grote hoeveelheden moet verdelgen rond uw kiekenren of kot met beesten, moet je wel een valletje maken he.

fleske bovenste kant afsnijden, omdraaien in de overgebleven onderkant en daar eerst een schelleke vlees in zwieren.

Vlieg ruikt vlees, vliegt erin en kan er niet meer uit.

Ik hang deze in de stal, werkt vrij goed.

https://www.kabelshop.nl/BSI-Vliegen...32-t23702.html

quercus 30 mei 2024 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10361456)
Ik hang deze in de stal, werkt vrij goed.

https://www.kabelshop.nl/BSI-Vliegen...32-t23702.html

“In de stal” ?
Heb jij dan soms een groot- of kleinveestapel?
M.a.w. ben je een “agrariër” ?

Vette Pois(s)on 30 mei 2024 17:04

waarom vertellen ze het lekker niet?

Skobelev 30 mei 2024 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10361478)
“In de stal” ?
Heb jij dan soms een groot- of kleinveestapel?
M.a.w. ben je een “agrariër” ?

Kippen, ganzen, schaapje, 2 lama’s…
Just for fun

Herr Flick 30 mei 2024 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 10361666)
waarom vertellen ze het lekker niet?

om u curieus te maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be