![]() |
Geen belastinggeld meer voor UGent
Nu de UGent door de knieën is gegaan voor de eisen van de extremistische jodenhaters die er hun intifada voeren kan het toch echt niet meer dat ons belastinggeld daar naartoe stroomt ?! De universiteit blijft bvb. wel samenwerken met Chinese universiteiten. In China zitten miljoenen Oeigoeren opgesloten in echte concentratiekampen. Het stinkt aan de westerse universiteiten, het stinkt er enorm, naar communisme, antisemitisme, 1984, Brave New World en Animal farm.
|
Ik weet niet hoe de universiteiten precies gefinancierd worden maar de overheid zou de financiering van de alfawetenschappen moeten kunnen verschuiven naar de betawetenschappen waar het islamogauchisme iets minder aanwezig is. Er moet iets gedaan worden om de waanzin tegen te proberen gaan.
|
Een unief zou politiek neutraal moeten zijn. Dit geldt ook voor religie.
|
En als je dan ziet waar die samenwerkingen over gaan ... ik word er hoorndol van ... hoe zulke extremisten de agenda van Hamas kunnen laten uitvoeren terwijl het voor iedereen met nog een hersencel over of die niet volledig psychotisch is duidelijk is dat er in de wereld veel ergere dingen gebeuren waar dat zootje geen zier om geeft ...
|
Het is gewoon totaal gestoord dat zo een bende "studentjes" (waarvan ik me de vraag stel hoeveel er echt student zijn) een universiteit kunnen lamleggen.
Hoe het bestuur hier aan toe durft te geven. Dus inderdaad, trek de soepsidies voor die haathut maar in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan mij niet voorstellen dat wij dat ooit in onzen tijd hadden moeten proberen. Ik denk dat ze nog liever iedereen uit de afdeling hadden getrapt dan ook maar een cm toe te geven op hun beleid.
|
Citaat:
Eigenlijk is het simpel. Laat de matrakskes komen met het waterkanon. Pak de hardnekkige losers op en verwijder ze van de unief. De rector had precies minder problemen om DVL de toegang tot de campus te ontzeggen. Waarom doet hij dat dan niet met deze mensen die de unief ernstig schade berokkenen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neemt niet weg dat het algemeen embargo ertegen 100% gerechtvaardigd was. |
Rechten en plichten.
Met het aanvaarden van gemeenschapsgeld heeft een onderwijsinstelling de plicht die taken naar het beste vermogen uit te voeren. Toelaten dat herrieschoppers en de jaknikkende sneeuwvlokjes die plicht ondergraven, dat is ontoelaatbaar vanuit een moderne, niet theocratische gemeenschap. (ge moet maar eens hetzelfde proberen in een theocratie...) Dan heeft de gemeenschap het recht maatregelen te treffen, inclusief het fondsenvrij zetten van die falende onderwijsinstelling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be