![]() |
Stemadvies gevraagd EU.
Ik neig voor een Vrij Europa te stemmen op de lijst van het Vlaams Belang.
Ik ken echter geen van de kandidaten. Graag wat advies over de personen. 2. Bonte Barbara. 6. Sinnaeve Ann. 7. Bekaert Delphine. 8. Brouwers Marlies. 10. Vansteenkiste Hilde. 12. Coppens Shannah. 2. De Lobel Hilde. 4. Deré Amber. 6. Van Hauthem-De Ville Annie. 7. Vercaemst Liesbeth. Kan iemand iets meer over hen vertellen ? Welke kandidaat verdient mijn stem ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou zijn terugkeer iets te maken kunnen hebben met de "broederstrijd" die dankzij Poetin is opgelaaid in de oud-Sovjetrepublieken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie er zit er nog allemaal? Dansk Folkeparti. Deze partij is voor een sterk uitgebouwde verdediging en vindt Deens lidmaatschap van de NAVO essentieel. Eesti Konservatiivne Rahvaerakond. Estland. Ook een partij die absoluut voorstander is van de NAVO. Helemaal niet Russischgezind. Voor Finland zit er de Perussuomalaiset in de fractie. Ook niet verdacht van Russischgezindheid. Er is dan nog de Tsechische SPD. Dat is nu de eerste partij in het rijtje dat niet warm loopt voor de NAVO. Dan is er nog het Franse RN, met inderdaad twijfelachtige banden met Moskou. Kortom, er is op dat vlak geen enkele duidelijke lijn in deze fractie op dat vlak. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou trouwens vreemd zijn dat het RN, dat zelf Russische sympathieën heeft, het AFD zou buitenzetten wegens Russische sympathieën. Citaat:
|
Citaat:
Over die Sovjetmythes moet u deze reeks eens bekijken. Van een Oekraïense docente van de hogeschool van Lviv. Heel interessant: https://www.youtube.com/watch?v=HlZb...zXjxy4R8P-oRSU Europa of de NAVO "moeien" zich trouwens niet. Wel wordt er ingegaan op de rechtvaardige vraag van Oekraïne om bijstand, materiaal en expertise te ontvangen om de strijd tegen de Russische agressor verder mogelijk te maken. Dat is hulp verlenen aan iemand in nood. Wat u ontgaat, is dat het eerder Rusland is dat zich niet te moeien heeft met Oekraïne. Net door zijn aanval op Oekraïne heeft Poetin trouwens getoond dat er helemaal geen sprake is van enig "broedervolk". Waren de Oekraïne en Russen echt broeders, dan had Poetin het "geliefde" Oekraïne niet laten aanvallen. Hij deed het toch, waarmee hij die mythe over "broedervolkeren" definitief naar de prullenmand verwezen. |
Citaat:
Citaat:
Er is eigenlijk maar één Belgische partij die meent dat België de NAVO moet verlaten. En dat is de... PvdA. |
Citaat:
Zonder tussenkomst vd USA tachtig jaar geleden, spraken we hier vandaag allemaal Russisch en woonden we nu in schamele tweekamer-flatjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Ik heb een kijktip in jouw interessegebied: https://www.youtube.com/watch?v=12D1ZY_7-ig Luba from Ukraine |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij betreft wordt Anna from Ukraine geschorst op YouTube en Patreon. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be