Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Close komt uit de kast (https://forum.politics.be/showthread.php?t=272241)

Vlad 2 juni 2024 08:09

Close komt uit de kast

De burgemeester van Brussel komt uit de kast op dit mannenfeestje. Ik zag geen homo in Philippe Close maar zo zie je maar. Close amuseert zich rot op het flikkerfeestje. :twisted: (no homo)

quercus 2 juni 2024 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 10363047)
De burgemeester van Brussel komt uit de kast op dit mannenfeestje. Ik zag geen homo in Philippe Close maar zo zie je maar. Close amuseert zich rot op het flikkerfeestje. :twisted: (no homo)

Het zou kunnen. Maar dat is voor mij toch nog geen “bewijs”. Zijn aanwezigheid kan ook louter politiek geïnterpreteerd worden, namelijk dat homo’s in het geïslamiseerde Brussel op zijn steun mogen rekenen. Meer niet.

E. Gidius 2 juni 2024 09:02

Citaat:

Zo te zien is dat gewoon een feestje van allochtone mannen zoals er zoveel zijn. Niks te maken met homo's, eerder integendeel.

Dadeemelee 2 juni 2024 10:05

Citaat:

Zijn dat geen oude beelden? Ik dacht dat ik dat filmpje vroeger al zag.

Vlad 2 juni 2024 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10363114)
Zijn dat geen oude beelden? Ik dacht dat ik dat filmpje vroeger al zag.

Jij hebt het misschien over het filmpje waarin Marc Van Ranst tijdens de lockdowns de annexatie/kolonisatie van de Westelijke Sahara door Marokko viert en samen met een hoop fascistische Marokkanen aan het dansen gaat.

Universalia 2 juni 2024 18:23

De schoofzak 2 juni 2024 20:55

Het interesseert me geen reet (oeps ..) of iemand homo is.

Zelfs al is er in Brussel en met de ps, een zekere politieke factor mee gemoeid.

Vlad 3 juni 2024 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10363581)
Het interesseert me geen reet (oeps ..) of iemand homo is.

Zelfs al is er in Brussel en met de ps, een zekere politieke factor mee gemoeid.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 10363061)
Het zou kunnen. Maar dat is voor mij toch nog geen “bewijs”. Zijn aanwezigheid kan ook louter politiek geïnterpreteerd worden, namelijk dat homo’s in het geïslamiseerde Brussel op zijn steun mogen rekenen. Meer niet.

Dat zijn helemaal geen homo's. Er bestaan helemaal geen islamitische homo's. 8-) En ook Close is geen homo denk ik. Het was een grove - toegegeven niet al te goede - grap die zowel Close als de moslims erdoor sleurt. (En onbedoeld ook niet echt homovriendelijk is waardoor en waarvoor de no homo tussen haakjes.) ;-)

Universalia 3 juni 2024 14:33

HOMO is vrij vertaald uit het Latijn MENS

Homoseksuelen, mensen die een andere keuze maakten, uiteraard zijn dat ook mensen.

8O

Ik ben een homo ludens (werkwoord: ludere?), een spelende mens, dat heeft met PC spellen te maken niet met vrouwen. :lol:

Zucht 3 juni 2024 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 10364066)
HOMO is vrij vertaald uit het Latijn MENS

Homoseksuelen, mensen die een andere keuze maakten, uiteraard zijn dat ook mensen.

8O

Ik ben een homo ludens (werkwoord: ludere?), een spelende mens, dat heeft met PC spellen te maken niet met vrouwen. :lol:

De homo in homseksueel is een andere homo dan die in homo sapiens. De laatste komt inderdaad van Latijn voor mens, maar de eerste komt van het Grieks "homos" : gelijk, hetzelfde.

Onzijdig 3 juni 2024 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10364086)
De homo in homseksueel is een andere homo dan die in homo sapiens. De laatste komt inderdaad van Latijn voor mens, maar de eerste komt van het Grieks "homos" : gelijk, hetzelfde.

Prima uitgelegd.

Universalia 4 juni 2024 08:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 10364086)

Ja inderdaad.

Misschien was het wel de homo erectus (rechtopgaande mens) <-- sarcasme.

Xenophon 4 juni 2024 08:37

Als Close maar gelukkig is, verder heb ik weinig tot geen interesse.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be