![]() |
Spreek nu of zwijg voor altijd!
“Wat zijn die dingen” en wat vertelt zij vandaag en wat verzwijgt zij is ook een goede vraag?
Dit lijkt wel op een ‘MEETOO’ vertoning.:oops::oops::roll: Er niet over spreken wanneer het gebeurd is om zijn eigen belangen van ‘het ogenblik’ te vrijwaren. Om er dan later wanneer er geen belang meer me gemoeid is even terug deel te willen maken van een zeker actualiteit. Is dat het geval van Linda De Win? Lijkt een beetje op deze van Siegfried Bracke die de politiek-partijen-politici niet te veel ging schofferen. Wat vervolgens die politieke carrière mogelijk maakte. Interview Linda De Win ‘Er zijn dingen gebeurd in ‘Villa Politica’ die me altijd zullen bijblijven’ Na een kort en ongevraagd pensioen keert journalist Linda De Win (67) terug naar het scherm. Met het mes als vanouds tussen de tanden schuift zij aan bij De verkiezingstafel. ‘Soms vind ik het jammer dat ik geen kinderen heb. Maar dan denk ik, hoe had ik het kunnen combineren?’ Tom Pardoen 1 juni 2024, 03:00 https://www.demorgen.be/tv-cultuur/e...jven~b65abd62/ |
Linda was ook kampioen in ' het onderbreken van mensen'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be