![]() |
België moet procedure starten om lid te worden van BRICS
Dit is de stelling. De volgende regering dient prioritair de voorwaarden te bestuderen om lid te worden van de BRICS organisatie.
Bent u akkoord? |
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Ik ben voorstander om alle mensen die bij de BRICS willen horen, die de islam willen belijden, die het communisme aanhangen, ... te verbannen naar zulke landen ... en deze draad naar K&K ...
|
BRICS wil België niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er waait een nieuwe wind, er komt een nieuwe orde. Het is irrelevant of je hetBRON |
Citaat:
|
Citaat:
1.Rusland moet uit de organisatie gezet . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, beste tien, als het Westen op het punt staat om volledig de dieperik in te gaan, waarom blijft u hier dan eigenlijk? Als ik zou weten dat de boel hier dreigt in te storten, dan nam ik voorbereidingen om binnen de kortste keren te verhuizen. Ik neem dergelijke proza dan ook niet ernstig. Geschreven door westerlingen die comfortabel genieten van de westerse veiligheid en welvaart, en duidelijk zelf niet geloven wat ze schrijven. Deden ze dat wel, dan bleven ze geen minuut langer in dat Westen dat "zichzelf over de klop loopt". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En de huidige trends laten zien hoe dat nieuwe evenwicht er zal uitzien: https://www.visualcapitalist.com/map...aires-in-2023/ ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BRICS stelt een nieuw systeem voor waarvan het de moeite is het op zijn minst te bestuderen. Je wil niet in een situatie belanden waarin straks 80% van de wereldbevolking een nieuw systeem hanteert en wij niet omdat we ons vastklampen aan het verleden. |
Citaat:
Prospecten dienen eerst een proef af te leggen en een stuk buurland te bezetten om cultuurhistorische redenen. Baarle Nassau zou waarschijnlijk wat te min zijn,maar Zeeland en Nord-pas-de-Calais misschien al geloofwaardiger.... :silly: Pas dan kun je hopen op het recht de "Full-Colors" te mogen dragen van "Certified Asshole"... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be