![]() |
Politieke spelletjes om u mee te amuseren tijdens de verkiezingsuitzending
3 Bijlage(n)
Morgen is het weer zo ver: het feest van de democratie, ook wel beter bekend als verkiezingen of bollekeskermis vindt plaats en uiteraard horen daar weer heel erg leuke verkiezingsuitzendingen bij.
Om ons daar nog beter bij te amuseren heb ik wat nevenactiviteiten bij gemaakt ( gaande van politeke bingo's tot een drankspelletje). Morgen gaan wij die hier alvast thuis als mentaal minderjarige muppets plichtsbewust uitvoeren... en omdat ik weet dat er nog wel een paar geïnteresseerd zullen zijn om zich eens heimelijk aan dit soort wantoestanden schuldig te maken, deel ik ze alvast. Ook nog een idee? Laat het alvast weten. Bijlage 119614 Bijlage 119615 Bijlage 119616 |
Blind Regering Gevormd: drie experten stellen een regering samen en elke week laat elke minister weten of hij blijft of weggaat.
|
verkiezingsfolderkes aanpassen,
de vrouwen een snor opplakken en de "mannen" tetten geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Met playmobielen of lego mannekes revolutieke spelen en dan publieke terechtstelling uitvoeren. Lego mannekes zijn hiervoor het meest geschikt omdat ge de onderdelen makkelijk kunt losmaken.
|
gaan werken
|
Citaat:
Waarop ge dus zwaar kunt cashen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of MineCraften op basis van de Belgische politiek. Er zijn wel satirische anekdotes aan toe te voegen, mijn gedacht. |
Citaat:
|
Citaat:
langs den andere kant is vierendelen met brommerkes van pizza koeriers ook nog wel een leuke om in een Lego doos onder te brengen, dat heeft meer show waarde, dan een kerktoren met een open venster. |
Citaat:
Het moet family friendly blijven hey :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be